在Indo的Me
在Indo的Me

木木草,旅居印尼和英國,香港人。 (我不會「有拍必回」,我只拍我喜歡的文章。我也希望你是喜歡我的創作才給我拍手。望見諒。)

貓與鎖匙

就係咁,就係個晚凌晨4時我學識左kucing (音: Cool 錢) 同kuci (音: 觀池) 的分別。
印尼文 “Kucing” (貓)與”kuci” (鎖匙)

印尼文 “Kucing” (貓)與”kuci” (鎖匙)

老娘我係點學識呢兩個字的分別呢?話說有一晚凌晨時份,收到管理處來電


我(睡眼惺忪):Halo

管理處:xxxx (印尼文)xxxx kucing Anda xxxx (又係印尼文)......

由於成段說話我浄係明兩隻字,我以為我隻貓逃走咗或者跳咗落街 

立即醒曬!癲咗咁係客廳搵貓.... 但最後發現兩隻野安然無恙咁,仲係床度同我老公一齊瞓緊 

咩事呀.... ? 腦筋仍不太清醒的我回管理處說 :「Tidak kucing Saya. They are just fine」

就咁就bye咗管理處。接著不久,今次門鈴響,管理員係門外....

開門後,佢指住我仍插左係門外面的門匙:xxxx (印尼文)xxxx kucing Anda xxxx (又係印尼文)......


..... oh wait..... 原來係kuci (鎖匙) 唔係kucing (貓) .... 


係我老公倒完垃圾唔記得收返條門匙入屋...... 管理員巡邏經過時發現。

Hm,就係咁,就係個晚凌晨4時我學識左kucing (音: Cool 錢) 同kuci (音: 觀池) 的分別。

- 完 -



CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论