許安
許安

歷經廿年寒窗後,只想擁有平淡生活。現旅居英國曼城。

我有入錢嫁喎﹗

我係銀行收銀員。有一日,有位女士拎住兩張野黎搵我。我一睇...

我係銀行收銀員。有一日,有位女士拎住兩張野黎搵我。我一睇,係兩張做紐紙嘅定期。

「定期到左期啦?幫您睇睇先。」

再仔細一睇,咦?一張係零四年到期,另一張一零年到期。

「女士,呢兩張定期到左期好耐啦喎﹗」

「許生,呢兩張係屋企搵到嘅,你可唔可以幫我睇下而家有幾多紐紙係戸口到呀?」

我查佢戸口號碼。咦?查唔到嘅?之後拎佢身分證號碼一查,發現佢個戸口已經取消左。

「女士,您個戸口係2012年取消左啦﹗入面已經冇錢嫁啦﹗」

「冇錢?我有入錢嫁喎﹗點會冇呀?」

我再對清楚資料,確認佢個戸口真係取消左。

「個戸口取消左嫁啦﹗已經冇錢嫁啦﹗」

「冇理由冇嫁喎﹗我之前有入錢嫁﹗」

係爭論嘅同時,我觀察到個位女士嘅眼神唔係好妥,懷疑佢有腦退化。雙方拗左兩分鐘之後都係爭持不下,然後由一位資深同事出黎解圍,請個位女士坐低等一陣,之後好順利咁將佢耍走左。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论