許安
許安

歷經廿年寒窗後,只想擁有平淡生活。現旅居英國曼城。

開銀行戶口開到入房

我係銀行收銀員,記得有一日,有位小姐開完新戶口同黎我呢邊入錢之後,佢問我...

我係銀行收銀員,記得有一日,有位小姐開完新戶口同黎我呢邊入錢之後,佢問我:

「我個戶口最少要放幾多錢?」

「你等等,我幫你睇睇。小姐,你個戶口最少要放二百萬。」

「下?一百萬?唔係一萬咩?」

「小姐,你個戶口係最高級個戶口,最少要放五十萬。如果毎個月唔夠二百萬,會收手續費。」

「唔係喎,頭先開戶口個人同我講放一萬就唔會收手續費喎。」

「係咩?我幫你問下。」

跟住我去問後面個覆核,先知原來個戶口係理財房入面個客戶經理同佢開。通常客戶經理開既戶口都係較高級既戶口,而開呢種戶口既客算係非富則貴。點解呢位小姐個戶口係客戶經理開呢?原來係因為食飯時間個陣,大堂經理唔夠人同埋好多客排緊隊開戶,搞到客戶經理都要幫手開。雖然我同覆核一齊對個客講會永久豁免相關既手續費,但係個客堅持要轉返做最普通個隻戶口。最後都搞一大輪,費時失事。

如果你本身係兩袖清風,一般唔會比人請入房。如果入房既話,入面個客戶經理有機會sell基金同信用卡,佢地要跑數,搵食對象係身家最少幾百萬既客人。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论