Moviedaddy
Moviedaddy

步入三十歲,才突然湧出寫作魂,想把看到的電影寫下來。

<男排女將>



都不知過了多久沒有這樣緊張的追劇了,對上一次我想已經是黃子華的<絕代商驕>了。

說實在,我本身對該劇的演員一個也不認識,除了Stephy外 (當然我以為她還是十分愛的那個家寶)。


1) 老實說,初時頗有排球少年的感覺,同樣是身材小的主角想挑戰講求身型的掛球世界。

2) 主角群全都是新演員,但觀感新鮮,最重要是年紀上不會有太大衝突,起碼穿起校服都真係似學生。

3) 熱血運動電視劇,唔一定係玩膠,但普遍就將運動過份誇張化,什麼破冰轉身﹑倚天CUE﹑哈雷彗星大S射球(我雖是張衛健FANS, 但整套功夫足球我真係愈睇愈尷尬)

4) 反觀<男排女將>沒有過份的必殺技,有的只是熱血和兄弟情。面對天才,只能夠作出更多既努力同鬥志。

5) 去到快完結的最後幾集,又好血淋淋的同現實連結,有幾多人可以放棄搵食,全職做運動員? 大家都要返工,放工又要練波,仲有比賽呢? 結果連私人時間都沒有,值得嗎?

力圖的球員告訴大家,只要無悔就會值得!

6) 當然不會無缺點,整套劇成也演員,敗也演員。

7) 也許是新演員,演技難免青澀,但還可以接受。但顧定軒的固定嬲就令我睇到尷尬,或者角色以為自己係主角,所以當魚仔加入後會威脅到自己主攻手的位置就不滿。

8) 編劇寫呢種衝突,我覺得無問題,但放係King身上又好似多左少少,令到成隊力圖好似由佢代表去嬲所有人咁。

9) 但相反Stephy既演繹就令我覺得驚喜,本身我好少留意佢既作品,]但<男排女將>中既家瑜就好不Stephy,初登場時因為工作而失去左當初既熱誠,接觸了King同佢一班朋友,再組成力圖,其實相對King,家瑜更加似主角。佢經歷迷失>尋找新方向>明確自己方向>努力>進步>一步步邁向理想。

原文於1月2日post在本人IG: https://www.instagram.com/p/CJjGYPplKP6/?igshid=yyfkndgjfb95


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论