又曦
又曦

寫千萬次久別重逢,只為與你相遇 Facebook page︰@又曦 Instagram︰@morning_rays

【人妻感動時刻】挑戰煮飯連自己都覺得難食,而老公竟然食晒!

#人妻感動時刻


結婚4年,我一直以無飯主婦呢個身分自豪!


…但最近為咗慳口罩同消毒用品,我哋餐餐都屋企食。


因為一直都冇煮開飯,食譜亦僅限於煎蛋飯或炒蛋飯嘅程度。


.


食咗個幾禮拜之後,老公開始有怨言︰


🤦🏻‍♂️「不如落街食下啦…」


🙎🏻‍♀️「樓下就係深圳灣直達巴士站,每日一車車帶菌者由南山疫區直送,過關人數升咗倍幾兩倍呀!隱形潛伏期14日,求其有個咳幾下乞嚏幾下啲菌就停門柄5日,落去除口罩食飯同自殺有咩分別?」


🤦🏻‍♂️「咁好啦…」


.


不過見老公咁慘,我開始嘗試上youtube跟住食譜,煮下其他嘢。


當然同所有入廚新手一樣,成日都有失手落多咗鼓油、搞錯咗糖同鹽、控制唔到火候又燶又唔熟之類嘅小問題……


但老公竟然都全部食晒,仲喊住話︰


😭「好美味呀~!」


我都真係相當感動,覺得自己嫁啱人 ❤️🧡💛


.


故事教訓︰


💁🏻‍♀️︰煮一餐飯真係好唔容易,記得多謝每日煮飯俾你食嘅人


🙎🏻‍♂️︰仆街林鄭全面封關呀_你_ _!🤬 🤬 🤬


.


Well...


如果認同💁🏻‍♀️,請tag佢入嚟多謝佢❤️


如果認同🙎🏻‍♂️,請將🙎🏻‍♂️嘅說話share出去




by又曦
新作連載速度由Facebook反應決定,睇最新一集&追稿請到︰http://bit.ly/2U90wzw
===
想聯絡作者?
FB︰@又曦
方格子︰@又曦
matters︰@又曦
IG、medium︰@morning_rays
紙言︰@又曦
CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论