MMonica
MMonica

【最強HIFU】LIFTERA 無針埋線?

無針埋線

 

想要緊緻年輕的臉龐,就要對抗地心吸力!單靠一般保養未必可行,偶然也要給肌膚來一個足夠充電的能量療程,現在最炙手可熱的必然是無針埋線療程。

 

無針埋線可以說得上是價格親民版的HIFU療程,而且痛感亦比較低,想要拉提緊致的面部效果不妨一試!有很多人一聽到無針埋線以為是入侵式療程,因而卻步,其實無針埋線全名LIFTERA V Lift ,屬於非入侵性療程,有別於真實埋線療程會將PDO蛋白線埋在皮膚真皮層下來刺激骨膠原增生,LIFTERA V Lift 無需注射或使用針筒,過程中亦沒有任何置入物,只是療程效果能夠在肌底築起有如埋線般結實的架構來架起皮膚底層,所以稱之為無針埋線。

 

無針埋線很常被與HIFU來作比較,由於兩者也是以拉提和刺激膠原增生作為賣點,同時也能夠通過儀器將能量傳達到皮膚比較深層的筋膜層,HIFU是使用高效聚焦超聲波定點發岀能量使筋膜層受熱促成膠原產生;而無針埋綫則是以TDT熱擴散技術,以漩渦式打圈方法注入超聲波能量,能量能夠擴散及平均地分布在各個肌膚層面,漩渦式的注入手法幫助形成一個無形的多方位能量網,層層疊疊而且沒有任何死角位置,在操作時亦都能夠帶給使用者無痛體驗,相比HIFU或者Thermage等這些需要敷上麻醉藥才能進行的療程,無針埋線能量一樣去到筋膜層,舒適程度卻不一樣,怪不得現在人人趨之若鶩。

 

由於療程並無任何傷口,所以無需任何修復期,完成療程後注意加強日常保濕便可以了,甚至可以即時化妝或游泳等等,完全不會影響日常生活。加上應用範圍很廣闊,三種不同深度的機頭帶來全方位的美容效果,配合4.5mm機頭能夠做到比較改善底層架構的問題,例如收緊下巴線條、緊緻面部肌膚、提升蘋果肌等。而當配合1.5 mm或3mm的機頭,就可以做到比較改善淺層肌膚的問題,例如淡化黑眼圈、去眼袋、收毛孔,一般療程進行時會配搭不同需要來使用。

 

由於無針埋線使用的能量比較低,對皮膚的傷害比較少而且能夠更快被消化,所以療程效果很快就能夠顯現出來。基本上一次療程已經可以見到實際效果,大概最療程一星期後便可以開始感覺到肌膚正逐漸改善,例如變得有彈性、觸感緊致有活力等等。相比使用HIFU需要較長的等待效果期,維持時效較短的無針埋線似乎在市場上跟受歡迎。



小編曾經因為心急想減肥,於是用左節食呢一個方法。最後真係比我成功用左2個月時間瘦左7kg。但係發現身體嘅皮膚開始變得鬆弛,尤其是係面側兩邊既肉,雖然整體觀感睇落係瘦咗,但係皮膚都唔再好似以前咁飽滿,缺乏彈性!一直都好想試下做無針埋線,成日都聽到人地大推呢一部儀器, 但係一直都心動沒有行動既原因係曾經試過係其他公司join左10次facial treatment ,但係8次去到都比顧問一直sell我其他療程,所以後來寧願自己喺屋企做好護膚。而我一直做開脫毛既公司 Vigour by EVRbeauty 近日終於推出咗呢部儀器!首先呢間公司係我首選既原因係 :從不hard sell !!所以我俾咗 $688 包5000發既試做價 (另外都仲有 $388 包2000發)治療師喺療程前幫我影左相同療程後對比,睇返真係即時全面提升咗!!而且望落去終於有返少少彈性!!最後我仲join咗$9xxx 10次療程 除翻開單次$1000都唔使!希望keep住做可以令到我啲皮膚回復緊致~

而家新客戶仲可以有免費咨詢,佢哋分別有尖沙咀同銅鑼灣分店,心動既你都快啲去預約啦~


Vigour 無針埋線官網: vigour.com.hk/vlift



CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论