你睇斜陽照住嗰包風薄萬
你睇斜陽照住嗰包風薄萬

無病呻吟7毫克/每支 鳩流流0.5毫克/每支

關於譚仔/三哥、comfort food

(编辑过)

唔知呢期咩事,去到飯鐘又冇plan食乜,梗有譚仔/三哥喺左近。黐撚線,其實香港人係咪真係咁鍾意食譚仔/三哥(下稱譚三)啫?點解,點解可以開到仲多過7仔?唉算呢個唔係重點,我知道作為大眾comfort food嘅譚三係需要被尊重,但聽完W其中一句駁五刀嘅嘢「譚三只係變種車仔麵」再加埋我個人經歷,sor於我而言譚三真係唔係「在心靈上具有某種程度療癒作用的食物」⋯⋯

應該冇喺度提過,我獨自食譚三就會屙。呢個curse應該都跟咗我座底五年,嗰時我獨自飛返香港,連喺邊度返都唔記得,剩係記得落機後返屋企前做嘅第一件事係食譚仔,第二件事係屙到仆街。諗返都覺得誇張,大家要知道,間譚仔離我屋企不過幾分鐘路程,而屙到仆街係我落機後返屋企前做嘅第二件事。我唔信邪,其後都有試過自己食譚三,可惜無一幸免次次都屙到仆街。久而久之,久到我身邊九成九朋友都知,我食譚三嘅機會收窄到得返朋友口痕。

我諗都冇諗過呢個curse會有破嘅一日,仲要not in a good way. 我ex好鍾意食譚三,鍾意到講得出「吓譚三好食喎,我可以一日三餐都食譚三(留意返同樣句子亦適用於波仔叮叮飯上,cls)」。喺呢年我哋住過唔少地方,喺唔同地方嘅譚三留低唔少腳毛,最後定居於大埔。大埔太和一共有四間譚三,我諗我哋除咗食過3/4嘅譚三,應該都食咗區內3/4嘅粥舖。冇錯,個curse變咗我同佢一齊食都會屙,而且係兩個一齊屙。可惜屙嘔無阻佢對譚三嘅鍾愛,肚照屙,譚三照屌,最多同粥梅花間竹咁食,屌那星。去到幾時先開始停呢?可能係去到我同佢拗撬越嚟越多,多到我開始唔點同佢出街食飯(aka譚三),亦冇再點開口問過洗唔洗幫手外賣啲粥俾佢嗰陣掛。Btw, 廣記&發記>>>>>>>>>>>>>>陳漢記,不服來辯。

今日同媽咪行街,婆你阿麼邊諗到連海港城都有譚仔,我好條件反射地同佢講「喂唔好呀我唔食譚」,feel到佢有啲愕然,但我又唔係咁想同佢講關我ex事。去到飯鐘我拖咗佢食麥文,佢又係有啲愕然,話估唔到我想食呢啲。可能太耐冇同佢喺街食過飯,或者話太耐冇目的咁諗到乜食乜,佢開始唔記得查實我好鍾意食中式嘢,而呢堆正正係我嘅comfort food, 佐敦個area直頭係我嘅comfort zone. 我之前喺附近補習,早餐jap澳牛火腿通炒蛋熱奶茶,tea jap澳門麻辣腩熱杏霜,宵夜jap麥文豬手撈粗淨雲吞,有時行遠啲食佳佳。朋友chur hkiff bc/文化中心/圓方來回跑,jap嘅同樣係呢啲。埋單一睇,同食譚三差唔到幾多,但好食好撚多。

可能同「梗有譚三喺左近」有關啦,加上連鎖經營確保出品穩定(喺我角度係穩屙🙏),我明,我真係明,譚三做到大眾comfort food確實有佢嘅理由。但大家口痕而附近又有間望落幾jeng嘅粥麵店,可摸耳食少餐譚,試試佢呢?好食嘅,之後又可摸耳食吓譚又食吓佢呢?學我老友話齋,咩都要梅花間竹呀嘛。譚三你食少餐,佢唔會撐唔住;粥麵舖少條友食,分分鐘下個月就摺㗎啦。周不時見人屌香港人捨得食舊幾水拉麵唔捨得食舊幾水腩河,一啲都唔識尊重傳統心機嘢云云,雖則條脷同銀包都係佢哋嘅,我都係靜靜雞擺低個like. 物離鄉貴我理解,但點解物留鄉會賤?乜呢啲,真係登不上大雅之堂咩?無端諗起「鹹魚白菜也好好味」呢句,我想講,其實馬友鹹鮮、本地白菜,真係好好味。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论