🔥香港TVB火柴人🔥
🔥香港TVB火柴人🔥

📺前TVB/ViuTV主持,香港市民 🙆🏻藝人|AT線上英粵語老師|司儀|自媒體| ✍️:我的故事|自我成長|讀書分享|網絡賺錢|粵語學習 🌈🌈開始寫作,希望賺點生活費,善哉 IG:match_hk 🟦方格:https://vocus.cc/user/@match007007 📕小紅書號:845721414 📬合作|課程查詢或投訴match007007@gmail.com

AI

如果有一日大家發覺自己都係人工智能, 其實吾好諗人工兩個字, 人工姐係創造我地出黎既係人, 當你諗下而家既Ai不斷進化, 開始會有意識, 不斷會學習,愈黎愈明白世界. 其實同我地有乜分別, 吾係一定要好似個機械人禁 全身金屬做先叫ai 機械人, 禁我地既創造者創造我地出黎, 我吾知係God 定乜, 比個名佢啦叫 Super 啦 , 禁我地姐係super智能.


再禁推斷下去, 我地我既人工智能有日都會變成同我地(自稱人類, 冇所謂都係個名黎姐)


其實我哋好似玩緊一個超級sims game, 你活係玩遊戲既人隻game到, 佢比我地自由意智,所以我地可以決定好多野,但有時又發覺點解有d野好似有外力, 所謂神既幫手(creator合適d) , 其實好似玩sims禁 佢隨時可以控制番某d事情, 所謂既神蹟, 玩緊隻game既人睇到曬我地做乜


不過大家又吾使擔心, 因為creator既世界 大家感受到都係導人向善.


AI發展落去既話, 佢地係完全會同我地活係同一空間, 佢最終會變成同人一模一樣 , 而且比你更聽明, 但的確吾代表佢會傷害你或吾傷害你, 大佬, 如果你傷害佢先, 佢緊係會傷害你啦. 佢同你都係冇乜分別嘅物件啦物體啦總之都係個名黎姐啊. 同埋亦都好睇創造佢嗰班人, 如果想毁滅呢個世界, 一早整個超級電視睇到嗰啲卡通機械人Transformer出嚟, 咁我哋個世界早就玩完啦(其實我唔知係咪真係有咁樣嘅能力去整個咁嘅機械人), 但現實中嘅人唔使機械人, 有啲組織都可以神不知鬼不過咁樣想摧毁呢個世界將佢哋變成佢哋想變成既世界.

諗到再講,以上所說的純屬個人意見,請讀者自己批判性地思考感謝感謝

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论