萬寶路88
萬寶路88

好幻的科幻作者,較多以天文及神秘學融入小說,希望多多觀摩交流 matters 專頁—真科幻

有聊得很 shopping shop 到失控 Round 3

根據吠陀占星術⋯黎緊幾個月都怕有 D 難捱(我唔係迷信,更加唔係神棍,只係用科學方法計算過,真係科學上合理,詳情可以睇我其他文章),所以苦中作樂,有乜嘢值得開心或覺得「正」嘅都喺呢庶吹下水,加 D 正能量,希望人人福緣深厚,人人都頂得住勢能大潮^_^



有聊得很失控濕平⋯呀唔係⋯係shopping😹


Round 3


本來諗住去時代買D 美容用品,買咗二千零蚊,個 sales 話記得去五樓換 Q 傍⋯


一去到五樓⋯嘩⋯不得了⋯成沙呀人排隊⋯本來想走了⋯朋友話唔好,有餐飲券用黎食飯⋯好啦⋯乖乖排啦⋯


就咁排咗十幾分鐘⋯排到了⋯嗰個靚靚姐姐話係咪換晒⋯


下⋯梗係換晒啦(我心諗儍D嗎?唔通一陣又排過咩)⋯如是者等咗成分鐘⋯


嘩⋯登登登凳!?!


咩嘢嚟!?!廁紙嚟 D 嗎!?!咁大疊嘅!?!


媽呀!!!成疊 Q 傍!?!


二千蚊 Q 傍!?!


真係買二千送二千⋯噢!芝實士!


唔駛抽獎⋯係人人買二千送二千⋯天!


攞住成疊銀紙⋯呀唔係⋯係成疊 Q 傍⋯啦⋯啦⋯啦⋯又黎濕過⋯飯都唔駛食了⋯

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论