萬寶路88
萬寶路88

好幻的科幻作者,較多以天文及神秘學融入小說,希望多多觀摩交流 matters 專頁—真科幻

退寶⋯靈傷

我寫了個傷感笑話(超短篇一集完),第一次寫這種題材,究竟好笑定傷感(你話核突都得架)請大家比 D 意見?

     退寶⋯靈傷

     從前呢下,就有兩兄弟⋯

     有一個叫阿靈,另外一個叫阿魂,佢哋都叫做富富地嘅二代個播,即係仗著老爸留比佢地嘅身家,食成世都食唔晒嗰隻呢⋯

     雖然佢哋自細就好似糖痴豆咁,感情仲好過劉關張,但係性格就完全廻異。

     細佬阿魂呢,完全係一個花痴,終日流連風月場所,夜夜笙歌,不知幾咁快活⋯

     大佬阿靈呢,係個書齋老師,老老實實愛心爆棚,仲不時研究下黃帝內經間中兼職醫下人嗰隻⋯

     縱使係咁,長大後仍然冇影響佢哋嘅感情,廿幾歲人仲係糖痴豆咁⋯

     不過,好可惜,人品好好嘅阿靈自細有個怪病,非常似現代的大腸癌咁上下,自細就不時疴血,真的好慘!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

     有一個風和月麗嘅晚上(係呀,冇寫錯字呀,係風和月麗,唔係風和日麗,點解人人都寫風和日麗就要跟著寫唧),兩兄弟上山踏青,踏踏下青,見到一個飄下飄下嘅老頭⋯

    「伏伏~~~伏伏伏」

    「哼哼~~~老夫叫北華老仙,係來自交叉交叉山交叉交叉洞,遊歷到呢庶,突然見到你哋兩兄弟,感覺同你哋十分有緣,而且你哋天生異品骨格精奇,十分適合做我徒弟,就練如來神掌啦⋯呀⋯唔得⋯如來神掌要⋯欲練神功。必先自宮⋯呀⋯又好似唔係⋯死火⋯搞亂晒 D 思維添⋯」

    「阿老仙師父,你收我都冇用,我自細就有病,仲好似就嚟死添!」

    「喺~~~E」

    「等叔叔睇過」

    「棚~~~」   

    「伏」

    「噢」

     咁多像聲詞,究竟發生咩嘢事呢?

     查實係咁的,一個美麗的月光用美麗的月華照著另一個美麗的月光⋯

    「嘩!好熱氣!以~~~仲臭臭地~~~」

    「好大鑊下喎!小兄弟,唔想冇命,哼哼~~~要拿乸聲跟我返屋企播!」

     這時嘅呀靈,好似好委屈咁休返條褲⋯

    「真係要去呀,唔去得唔得呀醫生!?!」

    「呼~~~撈撈~呼~~~撈撈~」

    「到啦,呢庶就係交叉交叉山交叉交叉洞了」

    「叔叔⋯咁你帶我返嚟做乜,阿媽話,唔應該做嘅事要記得講唔好固喎」

    「除褲啦」

    「下!醫生!唔除得唔得呀!?!」     

    「你條高輪有事⋯噢!唔好意思,你呢個年代唔識聽英格利薯⋯係你疴屎個庶有事,唔除褲點醫呢?」

    「咁好啦!不過唔好咁大力呀醫生」

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    「阿小魂,你幫下手,將阿小靈倒立之後再將患處倒插入呢個最大嘅鐘乳石上,先維持一刻鐘,隔一刻鐘再嚟,連續三次⋯」

    「下~~~!醫生~~~!唔好~~~!」

   「唔好唔好!你要唔要命吖~~~」

   「吖~~~」

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

     完成咗成個療程之後⋯

     阿靈同阿魂兩兄弟好似虛脫咁攤咗係庶震下震下⋯

    「嗱!你哋總算完成咗第一階段療程嘞!」

    「下!第一階段!!!」

    「唔駛驚!完成埋第二階段就完全治癒架嘞。」

    「咁第二階段係點?」

    「冇~~~之不過係,每晚,月華升至最高之際,重復你哋之前嘅動作,每晩一組,重復一年咁啫⋯」

     兩個四腳朝天嘅人,震下震下咁,一路咁震落去⋯

    「不過咁,還是有另外一個方法 D⋯」

     兩個雙手按著自己腳趾,口沫直流的動物蹲在這裏等著老仙說下去⋯

     「用呢個本仙特製的樽,收集半個時辰的鐘浮水,係呢個天坑裏晒一整晚月華,破曉一刻,灌溉旁邊呢棵千年靈芝,灌溉一年之後,曬乾收好,再待三年後你病發的一刻,搞碎,一半揸患處一半內服就可根治,否則,你就要用第一個方法了。」

     「呢庶有本仙收藏的醫書,同呢個秘境都全送給你們,呢D鐘乳水可醫一般奇難雜症,可用於治療,不過有一點你們一定要記得,你們兄弟命格奇特才可知道及進入呢處秘境,除了你們之外,不可説給任何人知,否則這秘境將會轉移到其他空間再難找到,好了,本仙要出發去北冰之地遊歷了。再見!」

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    「阿靈阿靈~~~你睇,這姑娘貌若天仙~~~好~~~靚~~~啊~~~」

    「不過你睇,佢好似病得厲害,入的氣少出的氣多了」

    「快!快把鐘乳水喟給她看看能否救活!?!」

    「唔得啦!你睇,一D用都冇,仍然係入的氣少出的氣多⋯」

    「唯有用靈芝粉,用靈芝粉一定救得返!」

    「唔得架,用咗靈芝粉,你就要用第一個辦法先醫得好你嘅病架啦!」

    「救人一命 勝造七級浮屠,況且,我一見這姑娘,就好似感覺到同佢有萬世情緣一樣,好像萬世之前就欠咗佢嘅情一樣,唔理得咁多啦,救咗先算啦!」

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    「相公,係你救返我的⋯小女子無以為報⋯唯有以身相許⋯」

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

   「成個老襯~~~從此被困~~~」

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

   「唔瓦~唔瓦~~~」

   「呀固固~~~」

   「阿寶,你睇你睇,阿B一出世,嘴上就有畢汗毛,同我嗰畢一模一樣呀~~~」

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

   「阿靈,今晚就係倒數最後一年時間,要開始了⋯」

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

   「死佬!你尋晚同你個花痴兄弟去咗邊!?!成睌都唔返!?!」

   「冇辦法,我唔去,會死的!」

   「唔去會死!!!你當我係乜!你睇!你玩咗成晚仲玩到腳都軟埋天光先返!」

   「真係架,我只係會去一年,最多咁,我應承你每晚天光之前返黎。」

   「仲要玩成年!!!晚晚玩天光!!!」

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

   「阿嫂真的走了!」

   「真係搵唔到!?!」

     ⋯

   「算啦,每晩剩半條人命仲咁走來走去,真係頂唔順的!都係過埋今年,執返條命先算啦!」

   「唉!唯有係咁,命仔緊要!」

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

   「聽講阿嫂大半年前跟咗朱財主,朱財主仲對阿嫂非常好,但係,你而家已經醫好你個病,就算解釋比阿嫂知,我們最多失去秘境,可以搵阿嫂返來。」

    「唔可以,如果比阿寶知道真相,一定後悔死佢,況且,佢而家生活得咁好,就由佢開開心心咁生活落去啦⋯愛唔係佔有,係分享,阿寶生活得快樂就等於我快樂,況且保留秘境我們可以繼續懸壼濟世,也好!」

   「⋯」

    在無人看到的一個角度,可以看到一絲⋯退寶之後的⋯靈傷⋯

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论