萬寶路88
萬寶路88

好幻的科幻作者,較多以天文及神秘學融入小說,希望多多觀摩交流 matters 專頁—真科幻

科幻的腦來抗疫及準備促進經濟復甦(八)疫苗嘅副作用係唔係真係來自疫苗嘅呢(上集)!?!

科幻的腦來抗疫及準備促進經濟復甦(八)疫苗嘅副作用係唔係真係來自疫苗嘅呢(上集)!?!

用科幻的腦來抗疫及準備促進經濟復甦(八)疫苗嘅副作用係唔係真係來自疫苗嘅呢(上集)!?!


我哋先嚟個情景假設。


如果哥倫布得到西班牙女皇嘅支助之後,帶住一個西方醫療專家出海,發現新大陸之後継續西行⋯


好可能真係會去到佢本來想去嘅中國,如果真係去到中國之後,遇上咗中國嘅醫療專家,傳遞中醫草藥知識比全隊哥倫布團隊⋯大家估下,學得最叻嘅,會唔會係嗰個西方醫療專家呢?


如果叫有聊得很去估,有聊得很會估哥倫布學得最叻⋯


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


上面個古仔想講乜嘢呢?


一個範疇嘅專家,喺研究佢嗰個範疇全新出現嘅問題嗰時,我哋未必能期望佢能夠比出個100%完美嘅答案⋯


甚或⋯一個慣常解決好多不同難題嘅解決師,可以從更多角度去思考⋯或者⋯會有更出人意料嘅意見都未定。


而專家,可能太過專注於佢自己嘅專業,而忽略咗全面睇所有甚至係唔起眼好容易令人遺忘嘅細節。


唔好誤會,更加唔好抱著非黑即白嘅思維(因為太多人構思事情嗰時太喜歡非黑即白,所以要先聲明,有聊得很完全唔相信有 0 同 100 %,因為微績分話呢兩個分係無限接近而得嚟嘅😹),有聊得很想講嘅係,無論幾專家都好,我哋當然非常值得參考呢 D 專家嘅意見,但同時每一則意見亦要不忘細意思考,會唔會⋯出現呢 D 專家思維因為太專,而出現咗漏咗全方位全角度去睇一件事嘅幾會⋯


古語有云:「十濁一清隨時會比十清一濁好得多」


講咗咁多道理,似乎要入正題了😹


到底⋯專家所講嘅疫苗副作用係唔係嚟自疫苗嘅呢?


有聊得很認爲⋯絕大多數⋯「係」⋯


😹😹😹😹😹😹😹😹


群眾:「妖!點人入嚟,即係完全冇嘢講過啦!回水!」


我都冇收錢,又回乜嘢水呢!?!


不過咁,如果你認為有聊得很開呢篇嘢,真係完全冇嘢講嘅話就太唔了解有聊得很了,有聊得很真係好有聊得很的,絕對唔會咁無聊!


嚟真啦喟,我講明天呀!明天來,講下集正題⋯


作者:有聊得很(manbolo88)

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论