萬寶路88
萬寶路88

好幻的科幻作者,較多以天文及神秘學融入小說,希望多多觀摩交流 matters 專頁—真科幻

歐頓紀元(六) 原子與太陽系何其相似

歐頓紀元(六)

原子與太陽系何其相似

    現代

「Good Morning Sir」

「各同學,大家好!」

「你睇你睇,大帥今日做乜東東,着得咁靚嘅?」

早上第一堂課穿着跟平時不一樣的王大師老師引起同學們議論紛紛。

「你睇你睇!佢對鞋紫色的!噢!雪!」

「他今晚會去相睇嗎?他今天結了紅煲呔啊!好Q啊!」

「大師今晚不用侍奉神了,可能雲遊四海去拜佛!」

「大帥今晚去帶兵才真,而且一定是女兵」

「我從今天起要做大帥的粉絲了了了!」

「ho~ho~」

「ho~ho~」

「ho~ho~ho~」

「你們那 3000 Hz,而且極尖細的聲音可以完了嗎!?!」

「知道!魷魚班長,我們很乖的,更是好學生,大家交功課了。」

「各位同學,要靜一靜了」

王大師老師整一整他的煲呔,清一清喉嚨繼續説到⋯

「昨天完成了探討神眼中的時間一節課。今天來探討你們眼中的大小一般模樣」

「乜都講得~有point就得吖嘛!」

「吳美麗,你這個冇乜 point D!相信要轉個話題了!」

「係囉!可愛的醜醜,咪咁多嘴啦!」

「大曱甴,你想死呀!」

「喟~喟~喟~你地再係咁樣,連邊個講過D乜都分唔到架啦!」

「各位同學,要講正題了,否則,你們的分要泡湯了」

王大師老師又要出老絕招——以分脅持了^O^

「能夠用光學器材看到,真正最小的是什麼?」

「原子」

「對!對!對!應該是原子!」

「為什麼不是中子,質子,電子甚至夸克啊!?!」

「吳美麗同學問得好,為何呢?」

王大師老師神神祕祕地問。

「中子質子在原子核心中,我們最高能的電子顯微鏡,最小只能看到原子核,至於原子核中的中子質子結構,我們科學上只能用旁證實驗來證明它們的存在,而非真實用光學儀器看到」

王大師老師:「(>o<)」

「即係中咗啦!」

「莫水勁!莫水醒!莫水冇得頂!」

「大曱甴,你爭我一腳,小息還你」

「媽啊!好驚啊!莫水三千能沉萬物!這一腳我一定 Diehard 了!」

「←_←」

「好啦!咁,能用光學儀器清楚並完全探測到的最大又是什麼呢?」

「銀河系」

「蟹狀星雲」

「創生之柱」

「黑洞」

「類星體」

「全部都唔夠我個大」

「下!?!」

「各位觀眾——係~宇~宙」

「各位同學,各種意見都講晒啦,我地先分析下各個答案先」

「首先有其中兩個答案冇可能啱嘅,大家知唔知係邊兩個呀?」

「呀~應該係~可能會係~」

「黑洞同類星體,因為佢地只系質量大,實質是,如果唔計佢地嘅影響範圍,因為佢地超高嘅密度,實質體積可能非常小」

「好野!好野!各位同學,又係莫水呀!勁呀!我直頭覺得你係我和彊屍有個約會裏頭個況復生呀!」

菱小宇:「乜野意思呀!」

莫有聊:「68歲的彊屍」

菱小宇:「戴兆強!一陣我唔食 lunch 都要與你不死不休!」

「好了,又係小宇中,咁大家認為餘下幾個 choice 又有冇啱嘅選項呢?」

「全錯!因為全部都不能被天文望遠鏡睇清楚整體結構。」

「yooo~!yooo~!yeah!無聊,你終於打破了小宇的連勝發球局了!」

「乜唔叫莫水呀!?!叫莫水啦!」

「我怕!」

「知驚啦咩!」

「我驚打到你骨折!係打我打到你骨折!」

「←_←」

“好啦,又比你地估中曬!”

「亞 Sir,乜估呀!我地好認真咁用亞 Sir 教我地嘅學識與智慧,分析出來 D!」

「這裏冇答案,咁答案係乜呢?」

「太陽系」

「yeah~中了~多謝~thankyou~些些~亞媽我得咗啦~多謝~唔~呀~唔~呀~」

「飛完吻未呀戴兆強?唔會有人願意收的!」

一雙兇狠的眼睛瞪着戴兆強。

「小宇,我突然覺得你叫我大曱甴親切多了!」

「(O_O)」

「點解係大陽系我諗都不要詳作解釋了,不過大家有冇發覺最大的太陽系與最小的原子何其相似!?!神的安排是多麼奇妙啊~」

「呀 Sir,唔好奇妙住,原子中的電子殼層(electronshell)在太陽系對應着什麼呢?」

「呀~這個嘛~會唔會係~可能會係~」

「小行星帶、柯伊伯帶、奧特星雲」

「小宇~~~」

王大師老師用感激的眼神看着菱小宇。

    未完待續⋯

    作者:有聊得很(manbolo88/四圍行者)


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论