LunaSpace
LunaSpace

港女一名,相信 ”Everything happens for a Reason, The night is darkest just before the dawn” 🌠

每個人都在經歷《奇幻逆緣》中

有時夢就係人生既反映,記得有一晚,發左個特別的夢,夢境情節是Brad Pitt 電影 《奇幻逆緣》(英文:The Curious Case of Benjamin Button)。  劇情講述主角Benjamin (Brad Pitt 飾演),一出世已是一個老人家既樣貌身體,親生父親覺得是異類,將佢遺棄於老人院。 但時間一日一日的過去,Benjamin的生長是逆向發展,變得越黎越年輕,最後變成BB,而心愛的女人Daisy(Cate Blanchett 飾)是正常的長大,最後變成嬤嬤年紀,反過來照顧返佢。

呢套戲係傷感既,一個年紀慢慢變大,一個年紀慢慢變細,當然最後既結局都是一樣,都會到達同一地方。

點解會發夢出現呢套戲,我沒有預知能力,亦不想有預知能力,但這個夢之後發生的事,應該是有點啟示,因為主角係我老豆。

當然我老豆唔係同戲中Benjamin一樣,時間令佢越黎越年輕,而係佢遇上輕微中風,身體機能大不如前,寫字無力,記憶力下降,行路唔平衡,不自覺地流口水等…… 所有種種,就像是一個BB出世後,一切從新開始一樣。

我呢個港女,只識返工,唔識照顧屋企,唔識做家務,缺點多不勝數,但都有幾個小小的優點,就係我愛我的家人多於自己,同埋唔識就去學,學唔好再繼續學。

Everything happens for a Reason

老豆病既期間,阿媽都付出好多心神去照顧我老豆,我當然要同佢分擔一下。 從照顧我老豆既期間,我學識好多野,亦感受好多,除左要有耐心去教返佢既基本技能,寫毛筆字,練返手力,平衡,記憶力之外…… 我發覺以前我愛我家人既方法,原來只係好表面,心靈感受先係佢地想要既野。

剛出世既BB,佢唔需要物質,佢想要既係大人的關注。 原來老人家亦一樣。 除左藥物治療之外,給予愛和關心亦是康復的關鍵。 而家老爸既康復進展良好,回返去以前身體既8成狀態。

對於夢既啟示我之前都發生過。 有時發既夢係莫名其妙,但經歷事情後再諗返原來有所玄機。 事件當中亦有不少神奇細節,令我感到上天有所安排,希望有機會可詳細寫返出黎。

感這個啟示及經歷,算是為成長進行一堂補課。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论