lukgot
lukgot

碌葛,在台香港人

小弟,碌葛,跟大家 say Hi!

啱啱喺Matters 碌下文,發現呢到真喺正。係一個真正中文 Friendly 嘅社區。同類型既Steemit,或者係Medium都做唔到呢個 Fu。

講番正題,我係碌葛,在台灣工作嘅香港人。最近香港好多人黎左台灣,而我呢個先行者都可以同大家分享下呢幾年住係台灣既經歷。

另外喺度好開心見到好多 Steem CN區嘅大佬,好似AA哥,大佬 D,Michael,連村長都係度,做細嘅無奶油唔跟住呢咖?

我興趣好多㗎,有時候大家喺度膠流下啦。先係到 Say Hi,多多指教!

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论