窗邊的小鳥
窗邊的小鳥

接近沒有信仰的廢青,只是個在世上迷途的人

有關移民,我想說的是…

願每個人都可以在這亂流下可以清楚選擇,找到安心之處。
要走就要走搵呢到嘅出口

相信有不少香港人正考慮移民 (包括我),原因有許多:近因主要因為政治因素、教育環境、對新香港的種種不適應;長遠一點的可能是因為香港前途問題、香港附近台山核電廠頻頻出現故障(這是我最擔心的)等。

我想當中阻礙移民的其中一個主要因素是擔心到外地找不到工作或不夠積蓄 (當然,還有對香港的情,但不作多論)。認真一想,歷史上有不少因戰亂而逃亡的人,有機會去到一個不熟悉的異地逃避戰火,甚或是他們連家當也沒有帶足夠就離開家園。他們與想移民的香港人面對同樣問題,沒有足夠的積蓄及工作,而且可能更無足夠心理準備,但他們在其他國家仍能展開新生活,可能甚至過得更好(美國有不少富豪是猶太人呢)。

香港人出名工作快、頭腦靈活及懂變通,這些全都是優勢,加上外國(至少英國)就業率比香港還高,只要願意嘗試或放下身段是可以有機會的。對,可能在外國找不到在香港如此高薪厚職。但相對來說,外國注重的是自由、work-life balance,是一種不同的生活模式。

移民是一件大事,過程中理性與感性不斷爭鬥。願每個人都可以在這亂流下可以清楚選擇,找到安心之處。

唱:MC $oHo & KidNey
曲:鄧東成 EAST CITY
詞:MC $oHo
編:鄧東成EAST CITY
監:李一丁

走先喇係咁先喇 下次再玩吖
再見喇係咁先喇 下次見啦吓
走先喇係咁先喇 下次再玩吖
再見喇下次見啦 有下次嘅話

見大家都飲到咁上下
望下隻錶嘩就嚟無尾班車啦
準備起身 你哋拉住我
話我飲唔夠 好似想同我死過
你哋唔明我幾憎搭 N259
而家唔走 飛的都至少兩舊
要平就要落旺角轉小巴走
但係呢啲嘢 我點會講出口

喂啊 唔係啊 喂 真係要走喇
唔係啊 喂啊 真係要走喇 喂
喂啊 唔係啊 喂 真係要走喇
唔係啊 喂啊 真係要走喇 喂
係 係兄弟 咁 點吖
唔好玩?好玩!但 都係要走㗎!
(即刻諗藉口唔畀你再挽留 即刻諗藉口唔畀你再挽留)
唔係唔係唔係你聽我講 聽我講 真係要走喇
要走就要走 要夠膽講出口
要走就要走 搵呢到嘅出口

走先喇係咁先喇 下次再玩吖
再見喇係咁先喇 下次見啦吓
走先喇係咁先喇 下次再玩吖
再見喇下次見啦 有下次嘅話

Fing開啲手 我衝落樓
走嘅時候有 少少內疚
係咪掃咗佢地興 係咪太不近人情
開始反省 我好似有啲明
Party冇咗我冇咁Fun
就係留住我嘅原因
其實大家高興先係最緊要?
我應該返去陪佢地到聽朝!
喂 係啊 我返嚟喇
係啊 喂 有冇掛住我啊
喂 係啊 我地飲杯先啦
吓 咩話?你話轉頭先啊?
吓 佢地頭先唔係 係咁留住我既咩?
點解 而家 個個醉哂 冇人理我嘅?

來讓我跟你走
回程順路 8折可享有
如唔順路就請放手
無謂尷尬啦好友

來讓我一個走
Sayonara 各位親友
無謂要我找借口
不如誠實吧 你我都玩夠

走先喇係咁先喇 下次再玩吖(再見囉)
再見喇係咁先喇 下次見啦吓(Anneyong)
走先喇係咁先喇 下次再玩吖(Ciao Ciao)
再見喇下次見啦 有下次嘅話(byebye)

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论