馬鞍山龍蝦
馬鞍山龍蝦

.

交收的故事

講起交收,大家可能會諗起o係香港去地鐵站閘口或姐服務台附近會見倒既場面,但係我已經唔再身處香港,以前的香港已經遠遠咁離我而去。Anyway 入番正題,呢到要講一個係英國既交收故事。話說我有時無聊到上facebook marketplace睇下有咩買,有一日work from home既下晝,比我搵到一件designer座地燈。圖片中佢係冇左個燈罩,但最重要既係佢賣三十英磅,呢個moment我就即刻DM個賣家可唔可以collect next day,點解我要咁急係因為呢件野市價值六百磅,所以我點都要去拎。當然DM佢之前我Google左要去幾遠,因為我冇車所以要依靠infrastructure。

當日六點收工我就即刻出街去搭車,去果度要先搭一程火車,再搭一程既巴士。幸好佢唔係住得好遠,Google map話door to door要個半鐘,都算OK。 火車上面大概全部都係o係central London番工既上班族,而我就係車廂入面唯一yellow skin,其實我唔係好care,但係我知道好多時都好搶眼,好多時d白人想望下但係又唔想比我見到佢望我,不過最好既係大家都會係度扮冇野。坐左兩個站就到左一個地方叫Billericay,一出站就只係得parking lot同車路,感覺真係有d頹,我仲要同埋其他下班族落車,佢地好明顯feel倒我唔係住呢頭,但係大家都要向同一個方向出閘。好啦我仲要搭多程巴士,我係巴士站等既時候有d lost 唔知陣間點比錢,咁我就問一位都係等緊車既白人女仔,我一開口佢就即刻打左個突,我諗佢唔expect我會問佢野,佢同我講應該可以拍卡。好多時候as an outsider/non-white person,我地都要做主動去engage其他人,如果唔係會仲奇怪,係英國生活左咁多年我都慣左,仲要我係一個唔中意開口講野既人,不過宜家可能覺得開口講英文會易d。

Sor,係,坐巴士。上巴士之後我如常咁用左London個套 以為拍完卡就ok,但係我柒左,原來係有分段收費同埋來回優惠,要同司機講去邊。巴士要坐三四個字,佢首先入左個town之後再出去小main road去其他villages,而我要去既就係其中一個village,而我好耐冇試過坐巴士風景係得草原。幾經波折終於去到個village,行左幾分鐘我就text個seller問佢幾多號門口,佢話19咁我就行左去一個19號。有度門開住,咁我say hi等人出黎,結果有隻狗出左黎,然候個主人就走出黎問我做咩,我就問佢係唔係賣緊座燈,佢話唔係,原來我去錯左個19號,係下一條街先岩。Anyway at the end係終於搵到佢間屋,seller係個女人,佢一出黎就問我點來,我就同佢講I took the train and the bus,然後佢老公就走左出黎,佢地兩個都好shock點解我唔係揸車,佢地好concern我點走因為支燈係好重,我同佢講oh I can take the bus back, it wasn't that bad,然後佢地兩個就覺得一定要車我番train station,咁我當然就唔mind,我心諗實在太好eventho巴士係買左來回。佢地仲話之後先知原來件野worth a lot,話我DM完佢之後有好多人問,如果我唔黎就會放比其他人。

o係佢架車上面咁就當然要傾計,佢問我where are you from,佢就答佢我係London住o個個area,跟住佢就問where are you originally from,我就話Hong Kong。揸緊車既佢就即刻轉個頭望住我,'It's one of my favourite cities in Asia',佢老公就即刻講佢老婆其實係做Virgin空姐所以成日飛。咁我問佢地 have you look at the news,佢地話有 'They banned the flights!',我心諗佢地都幾貼,咁我就加句,Oh not just that but about the democracy in Hong Kong,佢地就話當然有,仲話之前係all over the news但係宜家就好似冇咩,咁我就話都係o既 全世界都有social unrest,大家都做唔倒d咩,佢就話電視台都唔知pick邊一樣去講。佢老公好驚hurt倒我所以小心翼翼咁問 'Communism? Is that the right word?' 我就答Chinese communism, 再加上 they are now introducing patriotic education to the children,講完一倫,佢老婆就安慰我話they (BNO families) are now moving here right, isn't that good for them? 我話it's good but also bad because they shouldn't be displaced from their homeland 佢都只好同意番我講個句,大家o係同一架車廂入面都有少少無奈。

Here we are, Billericay. 黎到火車站既時候,我就真心感激佢地車我番黎,佢就叫我you go home safely,我地心入面都知道大家都有過一個short but fruitful conversation不過以後唔會再有機會見面。然後我就拎住我新買既三十磅 Artemide Tolomeo Mega floor lamp歸家。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论