馬鞍山龍蝦
馬鞍山龍蝦

.

未命名

為什麼叫matters,其實我也不知道,亦都沒有打算去研究。


Maybe it matters. 可能是因為很重要的,就要把它寫下。


Matters有個s,生活中實在有太多matters,

我都不知what matters, which ones matter.


「喂,聽講Mark gor你出過書咖喎!」


「你識寫字就得咖啦」 Mark哥同我講。


寫作從來都唔係我既area, 我既area係image-based,由細到大我都係睇圖多過睇字,我個人好visual。以前唔中意寫野係因為知自己寫得柒,驚寫到出黎比人笑,所以之前讀大學寫writings就好辛苦。正正就係因為咁,我覺得要練習一下,要開始睇下書,睇人地寫既人野,自己寫下野。


Mark哥係咩人,我唔係好清楚,我只係知道我覺得佢好有趣。當你對一個人一知半解既時候,你就會好有興趣去想聽佢既野,但係當你知得太多既時候可能就唔想去再研究。一日我仲未遇到Mark哥真人,佢對我黎講都係一個迷。


係,我識寫字就可以寫野,但係我好清楚,我再唔寫我會唔記得中文點寫。我又好清楚,有啲野我再唔寫出黎我就會唔記得。當你睇得多人地寫既野,你就會知道其實寫作係冇一個公式,咩人都可以寫野,寫乜鳩都得,寫到出黎就係part of個文化,香港人都有自己既文化。


若果所有人可以用不同的方式去寫作,咁呢個platform應該做埋個直行界面,好似中文書咁,讓作者打直創作,讀者可以垂直閱讀。


2021.02.28 陰天多雲

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论