Lisa
Lisa

中文系畢業,因為喜歡反而遲遲不敢開始的寫作者。2020 年突然開始做了很多以前不敢做的事(例如寫作),真實分享一路歷程,讓我們一起在這裡找到力量向前。

Day 4:你身旁幸福的人,其實是宇宙給你的祝福與提醒

(如果你還不知道這是怎麼樣的 21 天,先參考這篇文章 intro,了解我們將開始怎樣的旅程:Day 0:你一定沒有我迷惘,不然怎麼會是我先開始這條路?


Dears,

每天在進行冥想與任務的時候,我希望你能夠覺察自己的不一樣,不論是拖延完成、抗拒行動,還是真心感受到宇宙給予的祝福,一如你給予他人的。

據說豐盛冥想 21 天,其實原本是規定沒有完成的人就要離開,重新加入下一梯次。因為希望大家是流動自在、重點在體察自己,外在的限制沒有意義,對你而言,自我感受是什麼最為重要,所以我不想設限,但你可以告訴自己,在怎樣的時間維度裡完成。

在今天的作業裡,我腦子裡首先冒出一對夫妻。再來是第二對。我發現所謂的豐盛,對我來說還是來自於分享 —— 我能分享我的快樂,才是最大的豐盛。

祝福看到這段文字的你:)

Lisa


聚焦關鍵句:「從這一刻開始,我邀請無窮無盡的豐盛來到我的生命中」
冥想:Day 4 中文版音檔

冥想可以在作業完成之前或之後做,由你決定。

以下是你將在冥想中覆誦的梵咒:Aham Bramasmi

今日任務:列出你身邊在你看起來很富足、富裕的人,要是你認識而且能接觸到的人。

在筆記本裡寫下「從這一刻開始,我邀請無窮無盡的豐盛來到我的生命中。」今天不斷提醒自己。

在筆記本完成今天的功課:列出你身邊在你看起來很富足、富裕的人。

ㄧ樣在完成本日挑戰後,請在下方留言「Day 4 完成」。

祝你冥想愉快,有個豐盛的一天!

------------------------------------

Day 4

Welcome to Day 4!

Task:

Make a list of people whom you consider to be prosperous in your family or environment.

These are people you personally know and have access to. They have achieved their goals in life, all or in part, are happy, or are perceived by you as happy.

Important! We are not talking only about financial prosperity, the obligatory component is the joy and happiness that this person is experiencing!

These can be people from the previous list. It doesn’t matter how many of them in the list, even two people are enough.

Please remember, the more attention and reflection you give to these simple tasks, the greater the return.

---------------------------------------

Phrase:

From this moment forward, I invite unlimited abundance into my life.

---------------------------------------

Mantra:

Aham Bramasmi

---------------------------------------

DAY 4 RECAP

1. Meditation: Listen to the audio. Repeat the mantra.

2. Write the phrase of the day in your notebook.

Remember it during the day.

3. Complete the assignment in a notebook - A list of people whom you consider to be prosperous.

4. All of this is due by tomorrow noon time 1200pm

----------------------------------------

Send "Day 4 Done", when you complete the task and meditation!

Have a great meditation and an abundant day!

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论