whatsthematter
whatsthematter

不是你人好或壞,而是命運操控著你的人生好壞。

羨慕其他人一生中會遇到好多貴人。唔係話冇就冇得行,而係遇到你先有機會發展進一步係某個事業領域上發展得到。否則,所付出的努力只係原地踏步,對人生冇乜大進步的。有貴人,佢唔會蝦你,會帶你進步,認識很多東西,而且特別願意同你坦誠,唔會下下都有禁忌,重要野偏偏就唔講比你知。同埋向佢學習,你就會學習到其他角度去睇件事,等等。人生其實唔一定會係你set咗個目標而一定會達到做到個件事的,出到來社會,好多人偏偏就故意留難你,令你難堪呀...... 就算你忍受承受了,沒有貴人,都唔會係依行出色,咪一直死忍難忍,死做爛做,直到你做不來踢你走咁解。我諗大部分人啦,唔講每個人喇,出到來社會都會係迷茫,唔知自己岩做邊行.... 其實差不多每個人都係咁,而係有D人係依行好快就遇到提攜你的人,唔係指話叫你幾句你就要做個D喎,個D食屎啦! 有人好彩,有人唔好彩.... 大家智力能力水準差唔多,但從這一命運開始,就會影響深遠了...... 唔係我們ready咗,就有貴人。而係貴人走出來幫你,讓你知道你係依行係可以有前途,比你行得遠遠的。後輩從來唔會ready晒一切,比你知道更多行業內部的事,除了那些家庭背景呀,親戚助力呀等等。後輩能從迷茫到清晰,其實都好靠有冇貴人出現。有D人,真係命特別好,路順,未必一個大貴人,但會有每個每個小貴人,咁都已經很不錯啦~

我學咁多野,相反,人生未能遇到貴人,對行業不著邊,或入了行業都不能發圍,處處受到攻擊,冇後助力,只能逃離了。我以前其實逃離得太遲,我想憑著我的努力去應付場面,但畢竟惡勢力太勁了~

什至,我對他人都很好,包括我對同學,學生,同事,上司等等..... 我有時候更加是他人的貴人,因為我願意幫助人那一個。我經歷比太多人都豐富了,只係人性黑暗面那一面。豐富,但不精彩... 我不想,但惡人偏偏選擇了我來侵害。活丁我這年紀,知道自己遇錯的人比遇對的人多,若學懂得保護自己,對自己來說,還是好好keep著現狀同他人之間有距離還更為上策,對自己的保障。能對自己做得幾多,就做幾多。有時自己都心酸..... 畢竟"命"這東西,大大掌握你的路向,感受,性格,眼界........................ 不是你人好或壞,而是命運操控著你的人生好壞。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论