whatsthematter
whatsthematter

如果依個世界有報應,就唔會咁啦

好多時真係覺得做人做到好慘.. 寧願死。

如果依個世界有報應,就唔會咁啦~ 好希望全部曾經傷害過我的人,可以遭到惡果。男人出軌搞第二個,就家破人亡; 害過我的女上司,丟失份工,一直冇人請,冇收入,冇尊嚴,男人呃她幾十萬然後走佬,被人打... 我好唔中意香港人,剩係識得恰我。其他人就只係食花生,依個社會的人其實好鬼差。如果依個世界惡人有惡報已經好掂,唔需要話好人有好報,單單如果做到衰人有報應就已經可以令好多好人活得好D,生活得有尊嚴D, 為社會向文明推進..

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论