whatsthematter
whatsthematter

享受點滴..

今晨一起來老公點的歌曲係所念皆星河,挺有意思的,隠約感受到那種正面積極的感覺。

我刷完牙就沖咖啡,腦海其實想著阿全經常覺得世事不如他所願,而沒有好好過當下的生活,我覺得係可惜的。其實他得到好多野,但自己沒有在享受,或者感恩,依D人係自私的。即使,係依段日子有我係身邊陪著他。我唔係話特別中意陪男仔個只,as a fd, 他亦都冇好好支持朋友。但講真,有靚女陪,已經係好多男人想得到的野。at least, 相對地,我冇靚仔陪,我係咪要更加可惜? 更加感慨自己遇唔到靚人一個?! 有時D人就係,口口聲聲自己中意靚女,睇靚女,要追都係追靚既... 好想係靚的人個度淘什麼光,其實在旁人眼中,不知不覺你們擁有了,但你自己沒發覺自己其實追求係另一D野? 即使旁人關心你,比友善的建議你,但因為你冇尊重過佢而忽略? 當你成日話自己覺得慘的時候,起碼身邊有人陪著你,聆聽著,細心回答你; 而真正慘那個,真係面對問題或壓力的時候,即使佢呼喊,求救.. 都冇人理。

其實我都滿堅強的人來... 但依次我面對的問題至今多年了,都沒辦法跨越。我承認我自己能力不足。人到中年了,我又再一次面對嚴峻的事情。以往面臨的種種挫折,我都需要自己爬番起來。我又唔係明星,唔會三百磅減到靚咗就成為一個焦點,別人稱讚你的努力&付出。我又唔係一個唔讀書而成績唔好的人,唔會有一刻出盡力讀書就成績突飛猛進讓你有個selling point而成為大家都覺得你好勁的人。

或者從他身上,啟發我人生點滴。

享受點滴..

上過120天,很幸運地,自己完成得到。雖然最後感受得到成班同學的冷酷無情,但總算完成了。我同他講,完成要開心呀! 他不在乎,沒有理.. 我自己感恩呀~ 雖然我唔係為了個張證書用來有乜用, 但係終歸我拿到全部津貼啦! 雖然我為夾錢的事煩咗老公好幾日,但我依家冇事喇~ 雖然V冇聽我講,B亦係love HK so much的人,但我都踏出一步去試探了,從而了解到。

最近家的問題又帶給我煩惱了.. Tarot話理的時候再理吧~

我望出窗外,個景真係好美。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论