whatsthematter
whatsthematter

艱苦的路還是需要自己去走。

我已經過了好幾天來M了,,,, 但唔知何解今次背痛會持續咁多天... 希望貼了兩塊暖貼會舒服D, 再唔係拿暖墊躺著訓... 其實有時應該買定波仔紅豆沙存雪櫃,始終依邊冇乜岩的糖水店...

其實養女兒應該成本比仔大,社會要求女人知書識禮之餘,琴棋書畫起碼有一樣要識,晒出來令人羨慕,仲要求女人有份工做,分擔男人工作壓力的一部分,而且亦要作為貼心的服務,要懂講話識安慰人等等,而且要識得乾淨識得打扮嫁得出去,而且要接受被拋棄的感情價值成本,亦需要接受社會對女性的認受性低,同性之間的紛爭等等.. 但係華人社會卻通常養兒開支就比較大,承認男人的價值,即使其實他係一點價值都冇,但係會處處遷就,相信他會願意為家人付出盡責。我家人都係咁.. 所以我都好少去計較。唔計較的人會被自私的人話你計較,因為損害了他們的利益,你們要冇條件去成全他們的wants. 如果你出聲,他們會即時怪責你。如果不想循環,最好遠離。其實我由以前間房仔的床位,去到而家有幸獲得間屋,唔大,但舒適,環境優美,聽到鳥聲的啊~ 冇屋外人的幫助,好難成事。漫長漫長的折磨(情緒&肉體&心靈),相信唔係同神講,神就會賜比你個只。信神冇用~ 神係可以幫到大眾小問題,但幫唔到大問題。神經過人類的傳解,祂識得自圓其說。馬後炮的野係人都識,有時奉獻睇你係買咩,岩用味比錢。

其實真係唔知一直以來係依段艱辛的路走來,出手幫過我D乜... 好似我而家識做要做的野,好多都係自己學番來,一手一腳唔識都係咁耳拼掂去... -_- 錢又冇, 好的家庭教育又冇.. 天曉得自己的能力去到邊.. 際遇又唔順暢.. 如果讀到落去,斷估唔係低下階層,唔洗受人氣做到只積咁..

而家手機的智能很方便,一下子就reference你識的人的一些資料比你睇。係睇你8唔8掛去知。咁見到B的野啦.. 唔知點解唔private吓啦.. 可能Y他們有follow,因為我係由Y的acc睇到既~ anyway, 知他好愛HK,同我的觀念唔同。我估大家冇同共的想法去傾~ 同埋他真係除了口罩完全係唔靚仔~ 真係好搞笑~ 口罩對他的美化效果實在太大了!! 唱歌把聲原來勁難聽,haha~

話說我班同學都幾計較~ 有D他們自己講話夾多又計較人地夾少,就係度計人地出個份岩唔岩數,雖然口就做大頭鬼,但又想乘機立埋人地錢。我估香港大部分人係咁? 自己錯咗就先用口話人地先,錢就比他們洗,面就他們"吐"。幸而差不多最後先搞單咁的野.. 如果唔係成個課程比圍攻都幾難受~ 必要時,我都退群處理。香港冇新加坡咁文明,始終黑社會鼻祖,其他人好似阿全依D男人縮頭烏龜咁,講道理&信奉知識唔係咁容易簡單的事來~ 就連V都被他們呃,都會肯扔錢比衰人。你係好人你可以點... 鬼的大把, 有幸遇到助你一把令你生活上更美好的人根本少之又少... 爛仔的地方.. 有一日你D野可能一下子就冇,又或者係網上有欺凌警方唔會管你都只能被害.. 然後又要時間recover..

講真,我都唔介意C係群度比人知我比咗幾多,她或者刻意但我OK la, 但我都唔先諗她衰既~ 他們想知我有冇比都好正常, 她清楚比大家睇條數啫~ 但我私下講咗唔好post係群度以免造成騷動,發生咗的話我就唔負責架啦~ 就唔係我的問題了~ 唔好到時候,又怪責我頭上。

他們怪,係他們問題。香港人普遍的通病。

生在香港之苦.. maybe做地盤/飲食/醫護的人都係爛仔D. 能離開的前業主,祝福他們過去有好的生活,亦都希望好運/福氣能帶來給我少少吧~

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论