whatsthematter
whatsthematter

近日會因為我班同學夾錢的事而心情低落..

因為我見好耐冇寫過吓野, 又寫幾句咁啦...

近日會因為我班同學夾錢的事而心情低落.. 沒法子.. 他們&我的思想唔同, 由得他們話。冇人緣依樣野都唔係一時三刻的事來, 悶悶不樂... 但我都有係屋企做咗些野。

另外coffee老闆未比錢我,我唔追他啦, 至多講多句,到時我九月份來攞番就算~ Tarot叫我唔好繼續喎,修心養性吓.. 做D少機會接觸到人而又完成到的野會好D.. 次次同人交集好似溝通唔到.. 唉..

另外,Carol個度她應該介意我咁講,但係我又覺得我無理由次次做就人那個,因為係她唔係咁岩在先~ 所以都係順其自然啦~ 我而家唔係太重視其他人點諗,反而想自己過得好過D,唔想次次就熟人。不過好多時做咩唔做咩、講咩唔講咩.. 我都問吓Tarot點睇,比如有D野打唔打好etc. 少D自己的無知判斷會好D. 人生都係咁架啦~ 自己上半生往往以為自己深思敦慮又或者信咗身邊人講的野而做咗錯誤的決定,下半生有時D野交比Tarot去幫我決定,反而幫我好多忙。我依間樓,都係由它幫手買~ 我唔信得過它信邊個。

迷唔迷信都好.. 天有天理。如果唔係.. 點解咁多差的事發生在我身上? 又唔見其他人會遇到?

都關樣&身高事,但我唔諗著整啦.. 有手尾跟,自己又唔係特別中意係手術室。

另外,因為我強檢,聽日好大機會上唔到Benny堂,send jor msg同他講。其實我會諗,他的目的係咩? 咁我至今都相信他係好男人一個來既,見他會幫吓D女士們宣傳乘.. 但我點都會有問號既.. 尋找生活樂趣?! 我自己做老師,其實上完堂我就寧願唔對著D學生的了~ 有咩係學校講,係學校散。所以,我有時D野撞唔岩時間撞唔岩心情拎出來講,我就pass算了~ 因為我的問題已經唔係單純找工定讀書的範疇裡面。有更多的時候,我都唔知適唔適合同某人講etc.



CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论