whatsthematter
whatsthematter

好想離開香港,離開依個唔合理的地方

我好唔中意香港,唔中意發生係香港的人事物,自己的經歷... 但走唔到的情緒很困苦。有時又想死,真係死對我來講係件好事,因為我根本唔想生存係依個世上。嘆著冷氣但我覺得好辛苦,我覺得依個係心病,長久以來面對過種種不快的事的屈結。我唔知點樣行落去, 就算知,我又係咪能夠茁壯咁行下去? 我係依度望到海,但我心情又係味可以好似海咁平靜呢? 其實我唔明白,點解香港人就係要蝦我呢? 我都係土生土長的香港人,你們唔去蝦第二個人,走來蝦我????? 你們唔去食屎? 我都唔明一大撮香港人點解咁有問題... 所以我好想離開香港,離開依個唔合理的地方。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论