whatsthematter
whatsthematter

活係香港的痛苦

其實人生好悶... 又好多野要處理/煩, 又冇著數,又成日中伏。冇一個圈子我係覺得舒適自在&開心。冇做一件事係我覺得能夠比到我好大的價值的。生命中遇到好多人,但帶比我的大多數係唔快樂的。我自己係好想脫離係香港依個生活但沒有條件。要移居冇上一輩留下來的福祉,依一輩冇遇著貴人扶持,其實都唔好話咩貴唔貴人了,冇個正常的香港人,遇到都喊三聲。我又唔係特別醒,待人接物又友善個類,無形中係香港係弱勢份子,不獲尊重。其實真係好憎香港人。如果唔係活在同一個社團,我都唔想同他們有咩交流/交雜。成日好多野叫咗唔做,又只係識得恰我。我好憎依班人。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论