whatsthematter
whatsthematter

我同他們唔同路人~

只能夠講, 我同他們唔同路人~ 唔知他們係真中意定假中意她,但她有方法攞到著數,而我就乜都冇,得付出但就付出完比咗錢仲要比他們罵/話,我就好唔抵喇~ 而家都慶幸自己脫離咗他們,有自己美好的生活,遇著的人都算幾好幾唔錯,深感安慰~ 至於他們圍來中意點玩點計算點內心用咩手段吸金為自己,我都唔想理亦唔需要理。做人真係講得公道D,你冇著數拎時即你冇間房時你仲係咪咁口嚮痴埋他們度先? 為了自己利益完全唔理姊妹情,他們係一啖啖傾到計。最好就以後都唔好搵我了~ 餐餐搵我笨,搵親我剩係識得大條C理攞著數,依班人正一仆街嚟!

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论