whatsthematter
whatsthematter

好多時其實我真係唔想做人吖~

其實我都諗唔到同他們的關係結果會搞到咁薑.... 我先生同她係電話講完,跟著她仲理直氣壯咁話番我轉頭,她被人煽動都好,被人抹黑我都好... 而係從來冇諗過由我個邊去聽真相.. 我傷心的係依樣,我受創的係依樣.. 因為枉我由她番來,我維護她的意願想一齊吃飯聚餐之類,我一直打算搵機會同她講屋企人其實係點樣.. 點知.. 她從來冇為過我打算,然之後,自己收咗間房都冇話比我知。

好多時其實我真係唔想做人吖~

雖然同過男同學講過,但都係發覺依樣野仲煩擾在我心頭。我的內心深處經常都好痛。我可以點? 現實又話比我知,我冇可能成功,冇可能叻過依班咁的衰人,鬥他們唔過.. 因為我太重情.. 依個香港社會邊會適合重情的人住呀.....

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论