whatsthematter
whatsthematter

有D暈.......

人最舒服的濕度是60-70%,今日的我仲係飄呀飄..... 飄到奈何橋,如果係就好,一直都想死,結束生命對我來講係個好好的開始。今日M到,所以個人係更加辛苦... 好累... 有D累.. 我的人生係冇乜意義既,應該話係,你好難去賦予它有咩意義。因為我的路好多時唔係話你目標想咁,就可以達到係咁,往往事與願違。即你想搵到份好工,你行出咗啦,但結果係差的工比你做,做到你怕為止。所以就係咁。有D暈.......

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论