whatsthematter
whatsthematter

今日個topic可以講吓自怨自艾~

老公沖咖啡應該沒有先沖暖個把,所以沖出來冇乜味, 或者個豆唔濃... 剛剛睡了一會,精神好了些,哭了一輪,將負面情緒渲?出來。今早一直都精神萎靡,但沒辦法,我根本晚上睡不好,幸好都處理了一些瑣碎事。今日個topic可以講吓自怨自艾~ 好多人都話唔應該放負呀乘 影響正能量,磁場...等等。其實我想講不然。你會看到有D人,就係他們放負係work, 但可能你放負就冇人理你,係咪? 我都識過,有D女仔,話自己家庭單親呀、窮呀.. E~ 又有人受喎~ 有人同情佢又對佢百般呵護喎~ 但我都試過,我同人講,我有厭食症,訓過醫院,家庭重男輕女等等的問題,我都冇比人同情可憐過。佢可以因此怪家庭咁樣而令自己吸煙,依然有人疼佢。又或者,我都曾接觸過,一開口就同你呻呀,又身體唔好呀,又點點點.. 背後都獲得人包庇,而且佢份工,人工其實比起出面香港其他人做緊既,唔低既.. 唔係唔同情他人的辛苦,而是你會認知好多野。有D人,自怨自艾的做法係work ge, 就比如,有D人建立人脈對待他人好付出係獲得正面反?&回報的,有D人,你咁做,會招惹小人,會被人打壓...等等。有D人,的確係有不停向身邊人放負的能力,正如就D人,天生就有一種磁場吸引人去睇你,有觀眾緣。你點解釋? 所有野冇得用科學OR理性去解釋。世間就有好多particles去組成這個樣子。由於我冇向人放負的能力,所以就係依度玩手指,打吓野呀咁,冇人識得我,唔洗有人知道我係邊個。好多時,我係自己識的人的acc度寫野,冇人理的。大家慣咗唔關心大家,慣咗只關心自己關心的事。即可能姜B呀,發個live, 就千幾萬人等著去睇,但依班人,就唔會理周圍的人。科技帶給我們去關心有目的,有娛樂性的野,亦都讓世人頻繁地去追逐自己接觸不到的領域。老中青其實都係咁,唔係好關時代事,係人性。我都見好多老年的人,脫離了關係就零溝通。所以,有時要自己去認知,rather than純粹聽人分享聽人講D咩建議,你睇到既,根本唔係既~ 咁點解? 如果你冇可以自怨自艾的能力你都唔洗自怨自艾架,你味搵方法去度你的人生咯~ 比如,我睇過台灣的影片,分享過家人從來冇關心過自己,過問你點樣呀? 過得好唔好呀? 生活有冇困難呀? 錢用得夠唔夠呀?..等等。個諮詢師話,即係你可以讓父母放心,你有能力照顧好自己。我當然依然會羨慕我老公OR其他幸福家庭啦,但有時你tune到你自己唔好成日咁難受就得。

我老公,今日都買了蛋tart一齊食&中午都買了lunch一齊食,我都好開心好sweet~

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论