whatsthematter
whatsthematter

一直run緊D裝修野...

召集人好難...

其實我應該洗頭,但岩岩先洗澡完.... 點解個頭好似好油?!?!?! 但係我都冇淋雨.. 奇怪!

一直run緊D裝修野... 我今日apply jor測量,但冇人打電話來.. anyway~

我們而家買個度,其實先前有沉降,政府有修好。發展商唔知交樓質素啦, 走廊設計都算別有一番風格其實~ 之前我心儀X盛苑,因為框筒型設計,造價貴,同埋係禮X建築公司(雖然之後爆短庄醜聞,但前期係做得好的,本身澳洲入主香港,係之後慢慢學壞咗。)好多發展商參與建設,以投資為利,亞洲人個種滑頭法,點信? 同埋個層係第一次試咁的設計用係居屋,正常一定唔敢疏忽,用料一定好。配埋原裝櫃比你既,你就知同旁邊的X盛苑唔同。不過買樓依家野,都講天時地利人和,錢唔多就唔會特別追價。地理依邊係有優勢。

都冇咩野好講... 想搵到供得起層樓的工先咯.. 到時都唔知會唔會成日唔想係屋企.. :/ 我其實覺得私人樓密集式設計好ugly. 希望到時住得舒適。仲有屋企的野唔知點清.. 又清唔到咁.. 依個星期日又冇出去擺檔, 因為天氣差.. 同埋想老公快D咳好,見他幾辛苦咁..

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论