whatsthematter
whatsthematter

有人講外婆,我都得閒講自己的父母先~

有人講外婆,我都得閒講自己的父母先~ 諗到咩就講咩~ 結婚件事其實他們搞到一獲泡,最後係我&我先生拆掂佢。因為他們諗著剩係收錢,其他野就唔洗理,唔洗出。結咗婚之後雖然我都起碼一星期番去1-2次聚吓舊,了解吓依邊情況咁樣~ 不過他們就好多野照他們擺長輩款就特登冇話我知,跟著又乘機係得我一個人的時候就發我脾氣,話唔幫他。(他故意唔講比你知,我唔知,照道理我幫唔到好正常~) 仲有其他事都老屈我,總之唔合他們意,他們就會咋傻扮懵,要將他們的思想合理化,然後你來就他們。我從來冇問他們借過錢,讀書我都係靠借政府靠EX,他們只係出名交文件。不過呢~ 他們係冇通知我的情況底下,原來就已經分配咗間房比弟媳入住。咁他們層物業他們自己點安排他們中意啦~ 但是呢~ 我個時傾禮金,明明唔關弟事,我又已經book jor 4人位,他們就臨時話弟要聽.. 總之.. 成件事他們係係度玩野~ 講真,我阿爸係冇資識冇學識,我媽都嫁比佢,依個組合係有D怪既~ 亦因為咁,先明白,有個叻叻爸爸係幾幸福的一件事。起碼會保護屋企人,識得照顧全家,唔會吓吓亂發屋企人脾氣。平心而論,段婚姻,他們都唔洗出錢,但驚著要出錢依吓野好小家。好彩男家唔係白夾眼的人,他們係真是中意我依個新抱,亦願意比錢,大方。雖然他們唔算富貴人家,但係對自己個仔盡了父母親的關懷,亦懂得放手,唔會下下同媳婦作對。anyway la, 依D兩家關係,婆媳關係,之前拍拖的時候都同我先生傾過。難得因為疫情,唔洗搞婚禮,順利靚靚仔仔註冊結婚。

我們未曾買新居,我家人已經經常叫我執野走。所以我們都好好彩好爭氣,有個Agent又?合咗我們&某單位業主,依件事仲整緊,主要相關人士知道下就得。

我成日都要走,成日都要避.... 好似我以前離開舊公司,滿心歡喜出面闖就闖,結果頭頭?著黑,變咗過街老鼠咁。依段日子屋企人當然冇扶持過我,得我老公陪伴著我。我屋企人會問我有野做未? 得依句,因為想要錢。他們有錢,兩層樓。我個時做親咩工都係伏工,迫你走呀,整死你呀~ 做死你呀~ 同事上司都唔好的伏工。諗著去讀書進修,又被大學呃錢,被有D老師針對,被實習學校特登收起D野玩你.. 我個時send email,wtsapp識的人求救,冇人解救我.. 個時我放下尊嚴,搵以前非禮過我的同事, 同埋過咗檔的舊相好,冇人接濟過我.. 好黑暗~ 個時我先生仲係學生,他都冇錢,他都顧唔到我。同埋個時我一直希望番到生,就唔洗靠他。

講講吓條頸又開始拉扯了... 我老公仲未肯訓... 都唔知要寫到幾時.. 我又唔想睇資料..

都好既.. 唔再番去.. 唔洗留戀.. 時間耐咗, D人點都唔關你事喇.. 通常間公司去到升職加薪又冇我份既,次次都唔中公司旺財的時候。以前做暑期工,又係大間變細間依個過程,請我又鬼咁低人工。依個社會,邊忽有筍野比我吖~

我媽會打電話比弟問他做緊咩之類,我弟就好hea應她。正常既~ 我弟知阿媽心目中的尺。

到時我搬咗都要改番個住址etc. 總之好多野都邊學邊搞.. 好彩網上D gp友又幾ok wor, 會回覆你! 都幾開心!

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论