whatsthematter
whatsthematter

其實生活係香港係唔開心、孤獨既...

其實生活係香港係唔開心、孤獨既... 精神上、靈魂上個種交流係好少。我個人唔獨立,係屬於依賴型。人際關係有三種模式,我係屬於中取悅、高交往型的人。同時會思考、有思維,所以會對精神的深入交往情有獨鍾。香港冇我熟悉的人,會長期傾訴得到的好人。好多時我係會因為冇人理我而失落, 其他人唔會好似我咁,他們比較需要刺激、消遣個套,我係需要心靈輔導、慰藉。唔講咁深入依part, 其實好多人都做唔到一般程度的溝通/交流。比如send msg咁講,冇前冇後唔知做乜send過來,你問他又唔識答。一唔係群發問野,冇的唔會答冇,冇manner. 所以更唔需要話有人關心你,我父母閒時都唔會搵吓我問我點,啫係咁咯~ 所以都真係幾孤單架... 有時。唯有轉移視線,寫吓野,聽下音樂放鬆,散散步,做facial, 同老公聊天.. 點都好。平平淡淡過一日,平安冇衰事發生,咁已經好好。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论