whatsthematter
whatsthematter

因為訓唔著, 所以又上來打吓野..

因為訓唔著, 所以又上來打吓野.... 我成日好多事煩憂,因為好多野自己一個搞唔嚟。唯一令自己唔煩憂的方法,其實就係令自己上天堂(OR地獄就得),道德人士雖然會話你衰仔,但我就唔會咯~

anyway, 我其實都唔知自己想講咩... 訓係床時其實都諗著好多野, 係快捷的方法。諗完又未必會打。不如講吓香港男仔.. 其實全香港D男仔都係吝嗇,只不過係有幾孤?咁解.. 我諗我EX以前仲KEEP著同我的關係其實都係因為我夠cheap. 因為冇承諾既,他知唔會負責,他心知肚明。所以女仔講真,你到同他講道理,追究問題的時候有咩好講吖~ 男人永遠唔承認,承認咗亦冇行動改。

我又講吓大學,其實想有大學學位,但學費就算資助咗,一年都要5-8萬,4年可以計吓幾多。比咗出去的錢,以我高齡(人地請個fresh grad 5請個後生既?),以香港接觸過的職場恐怖經歷,又冇信心搵得番來還錢。之前讀hd,讀完自己還錢,但個職場都唔long Last ge, 個份得個兩年幾,其他工只係我再付出更多(包括損失我的健康、尊嚴..)才獲得的短暫報酬,係唔樂觀。你以為OK, 一切會順暢起來, 但意外再發生的意外... 唉.. 只有我一個人係咁, 唔到你唔灰架. 你做咗幾多好事都好,命水真係.. 同埋呢~ 比公大呃過,真係對HK大學失望.. 如何再詳細諗多D, 其實香港大學CERT個競爭優勢唔大。好多高位的你見到都係大陸人坐咗,人地內地讀個大學幾錢? 香港大學讀完都係得個萬幾(唔計專科喇),仲要做到死死吓,人事都未計。雖然想讀,但冇乜機會讀。鬼叫我冇學習運咩? 付出&回報不成正比.. 我以前好多題目都做夠5-10年。

生活上的野好多事情搞,變相我都要處理依堆野。香港咁多壞份子你唔學精D都死得啦.. 香港唔係人住的,最好被個bomb一下子炸毀咗它,齊齊攬著死。最想係咁。最想睇到以前蝦過我的人冇咗份工,同被人呃晒D錢,香港冇公理架。如果見到他們有報應,我仲樂觀少少,先見到希望&曙光。but, 唉....

打咗咁多字都未眼訓... 我又唔想處理事務.. 其實依度有幾多香港人用呢? 應該冇乜, 有的一早有粗口留言OR一D冇腦的人亂up24.

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论