whatsthematter
whatsthematter

一直寫開的平台冇咗..

一直寫開的平台冇咗.. 非常可惜。突然之間網上的一切其實就冇咗。

近日又係遇到D煩心的事,令自己一直唔係太開心.. 其實係香港真係好難開心,因為大家唔係想大家開心。香港人寧願讓人唔開心,都好過自己去遷就人,就係咁自私,就係香港精神。

雖然以事論事來講,就係大家冇火花,just let go. that's all. 但我總係好有情緒放係依D tiny little thing上,我估就係因為香港依個環境人事物身邊的野日常接觸的野實在太難令你分心從而獲得快樂。我太受他人影響,或者係我一直嚮往人同人之間的良性相處,因為冇,所以我在乎。

幸而係知道有解決方法的。希望轉吓D人會更好。冇火花,實在係大家痛苦的。之後亦都痛苦。我痛苦,因為主要係我同他們模式唔同。唔知點解香港人就喜歡折磨大家,我想是文化吧~

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论