Kobo
Kobo

Dr Reborn MANNER 泡泡Lift Up水潤療程

無論咩時間、咩季節,暗瘡都係皮膚嘅大敵,生暗瘡唔單止係有一粒粒又紅又腫嘅瘡係面上咁簡單,就算暗瘡好返之後,都好容易會留低暗瘡印,如果處理得唔好嘅話,更加會有凹凸洞、暗瘡疤痕添!所以為咗冇手尾跟,暗瘡一出現就要小心對付,千祈唔好留低任何暗瘡印~


不過講就易,好似我呢種天生暗瘡肌,一生起暗瘡上嚟真係沒完沒了,加上我又好手多,一見到有暗瘡係塊面到就好容易忍唔住去唧,一唧就會損,一損就會留疤,所以近幾年,我都好努力令自己唔好生暗瘡,首先食得好清淡,同埋做多咗運動,不過始終油性肌,出油真係好難避免,一出油就好容易堵塞毛孔,然後就會生暗瘡……


之前聽過都係油性肌嘅朋友講,佢會定期去做facial,搞搞啲暗瘡問題,見佢真係生少咗好多暗瘡,令我都心郁郁想試吓,確實有好多美容院都有暗瘡療程,不過邊間先係真正有效呢?


今次我就試咗2間美容院專門針對改善暗瘡嘅療程,分別係Dr Reborn MANNER嘅泡泡Lift Up水潤療程,同埋Perfect Men嘅暗瘡分手療程。呢2款療程都係針對油性肌、暗瘡肌,聲稱可以改善暗瘡紅腫,同埋避免留印~事先聲明,我去呢2間美容院做療程都唔係廣告嚟,都係我真金白銀,上網自己登記體驗,所以以下嘅評測內容,都係出自我真心感受,絕非廣告~


去暗瘡療程評測:Dr Reborn MANNER 泡泡Lift Up水潤療程


我第一個試做嘅療程,就係Dr Reborn MANNER嘅泡泡Lift Up水潤療程,MANNER係Dr Reborn旗下嘅男士美容品牌,雖然冇咩聽過人講,但始終under Dr Reborn,我都對MANNER有一定信心~


今次之所以揀呢個泡泡Lift Up水潤療程,係因為見到Dr Reborn MANNER個網站寫住呢個療程可以改善暗瘡同收細毛孔,令皮膚增加保濕度~而且個療程話用咗雙頻超聲波科技,唔單止可以對付暗瘡,仲可以提升整體皮膚質素,有望之後可以生少啲暗瘡!


不過呢個療程我睇咗一大輪,發現佢係冇提供任何試做體驗優惠,至少都要俾$280先可以做一次,而且仲已經係優惠咗嘅價錢,所以無論呢個療程有冇用都好,點都要俾咗近$300出嚟先……


講真$300又唔算太貴,我諗出面好多facial都一定唔止呢個價錢,咁我登記完之後,就係booking嘅日子去咗Dr Reborn係朗豪坊嘅旗艦店,咁上到去覺得佢地環境真係幾大,不過因為好快就有職員帶咗我入間房到叫我等一等,所以我都冇咩點睇到出面大堂個環境……


之後有個Dr Reborn嘅同事入咗嚟,雖然話就話MANNER係做男士美容,不過啲治療師同顧問都係from Dr Reborn~佢坐底咗之後,就用部儀器幫我check check塊面,話我底層好乾,但表層又好油,所以爆曬暗瘡,想改善暗瘡就一定要補水,所以我做個泡泡Lift Up水潤療程好適合嘅,不過如果加多唔知幾百定幾千蚊呢,就可以upgrade一個勁啲嘅療程,對付暗瘡同油性肌嘅效果會好好多架~~~


我一聽到要加錢,心諗:我已經俾咗$300啦喎,都仲要加錢?何況我連個療程都未做,就已經嚟Sell我加錢,做完咪仲sell得勁?其實我都企硬唔想加,但個陣個情況就係,我一日唔點頭,佢都唔會比我去做個療程咁,所以我是但叫佢加個最平,好似幾百蚊左右,多咗個peeling,本身我以為會係好似aqua peel個種咁,點知到真係做療程個陣,個治療師只係幫我吸咗啲暗瘡位,冇生暗瘡個啲位置就冇吸到……


跟住佢就再做泡泡Lift Up水潤療程,又係好似好hea咁拎住個頭係我塊面到打咗幾吓就算,一定冇打足全面……我唔知係咪因為我只係俾咗優惠價,所以佢有啲hea做啦,如果係因為咁嘅話,咁Dr Reborn又好似唔係真係廣告入面講到咁好囉……


求其做完個facial,又被先前個職員帶咗入房,又開始係咁問:頭先感覺點呀?而家呢我地做緊優惠,你買20次,我地送返10次,真係好抵架,過咗今日就冇呢個優惠……我淨係聽咗開頭,都已經唔想再聽落去…Dr Reborn真係好hard sell,想甩身真係一啲都唔容易,最後我係咁say no,再果斷起身離開間房,先至走到……


講返療程個效果先,講真佢做得咁hea,都唔期望佢有咩特別明顯嘅效果囉,只可以話佢有吸過嘅個幾撻位置係滑咗少少,同埋過咗一個星期左右,個啲暗瘡有少少凋謝嘅跡象,不過正常暗瘡過咗成個星期都會謝架啦,所以我又唔覺得同Dr Reborn呢個泡泡Lift Up水潤療程有咩特別關係……


去暗瘡療程評測:Perfect Men 暗瘡分手療程


過咗大概兩個月,因為面上啲暗瘡又開始出返嚟,所以我就開始搜羅吓有咩暗瘡醫美療程,希望可以治一吓啲暗瘡~之後俾我上網睇到一個叫做「暗瘡分手療程」嘅treatment,聽個名都幾得意,唔知係咪真係可以同暗瘡徹底講分手呢?


呢個暗瘡分手療程係Perfect Men提供嘅,其實成日碌Facebook都會見到Sammi幫緊Perfect Men賣廣告,不過搵得Sammi代言,我又擔心Perfect Men係行高檔路線,啲療程一定好貴……今次嘅暗瘡分手療程又好驚喜地,可以網上登記免費試做,加上廣告話之後都係$1,888就有10次療程,聽落真係好抵!首先價錢呢part已經無得輸啦~


係Booking當日,我揀咗去旺角朗豪坊分店試做,估唔到Perfect Men舖頭都幾大,而且有啲房嘅位置仲可以望到海景添!加上去到要探熱同埋消毒,衛生同防疫措施都做得好全面~環境舒適真係有加分!


進入療程體驗嘅部分,係開始做療程之前,會做咗皮膚分析先~最重要嘅係睇吓我面上嘅暗瘡屬於咩類型,同埋係咩原因導致我生暗瘡,仲有而家嘅皮膚狀況適唔適合做療程~過程都好簡單,用儀器幫面部影一張相,就可以係電腦到睇到自己嘅面部情況。根據Perfect Men嘅顧問解釋,我屬於油性皮膚,因為面部油脂分泌太多,所以毛孔堵塞有啲嚴重,要解決暗瘡嘅話,就會處理油脂分泌嘅問題~


咁知道咗自己係咩原因生暗瘡,除咗可以知道咩療程適合自己之外,返屋企之後都可以因應自己嘅皮膚問題用返啱嘅護膚品,從而減少暗瘡繼續爆發~


完咗皮膚分析,就會真係做療程啦~Perfect Men嘅顧問先幫我清潔咗塊面,之後就會用一個吸吸頭係我塊面到吸吓吸吓,呢個過程係可以將皮膚下30至35mm嘅污糟嘢都吸出嚟,雖然有一定吸力,但絕對唔會整痛、整傷皮膚,就算係我呢種比較少做facial嘅男仔都唔會覺得唔舒服~


除咗全面吸一次之外,治療師仲會係比較多暗瘡嘅面部位置再重點吸吓,確保啲暗瘡、暗粒完全清乾淨~佢吸完之後,真係見到支污糟好多污糟嘢!!!就算我明知自己塊面都唔係100%乾淨,都完全想像唔到原來皮膚底層係可以收埋咁多污糟嘢架囉!所以定期去做深層清潔,清走皮膚污糟嘢真係好重要,加上皮膚保持得越乾淨,生暗瘡嘅機會就自然更低啦~


做完吸污糟嘢呢part之後,治療師會幫我敷返一個水分面膜,清潔+補濕,令肌膚保持返係最健康嘅狀態~因為就算係油性肌膚都一樣要做好補濕,當皮膚唔夠水分,同樣會分泌出過多嘅油脂,造成水油失衡,暗瘡都好容易大爆發!


成個療程做完之後,先前個位顧問就會帶我去另一間房,一齊坐底講吓做完之後覺得點、有咩效果咁樣,當然好多美容院都會講埋sell你買咩plan、優惠package之類。Perfect Men嘅顧問都有講吓而家暗瘡分手療程做緊$1,888 10次嘅promotion,本身呢個價錢已經真係好平,以為佢會on top再向我Sell其他嘢啦,點知又冇喎~主要都係同我講吓,返屋企之後可以點樣護理皮膚,跟住個一個星期最好敷多啲mask之類,成個過程都唔hard sell,亦都唔會chur住曬要你即刻俾錢買曬10次~咁我一開頭就冇打算買嘅,同佢講聲:再諗諗先,Perfect Men個位顧問都唔會繼續chur住我,依然都係十分nice~~


至於效果嚟講呢,做完暗瘡分手療程之後,除咗見到支污糟水好多污糟嘢之外,塊面摸上手都覺得滑咗啲,一啲紅緊、腫緊嘅暗瘡都冇咁紅,暗粒平伏咗少少~之後個一個星期,我就聽Perfect Men嘅顧問講,飲多啲水、同埋敷吓面膜,果然一個星期之後,面上嘅暗瘡有一半都開始凋謝,而且再冇新嘅暗瘡爆出嚟!


Perfect Men呢個暗瘡分手療程嘅效果我非常滿意,因為佢唔單止做到令暗瘡快啲凋謝,仲可以令新嘅暗瘡唔再生出嚟,相信做多幾次,分分鐘唔洗做足10次,都有望令暗瘡斷尾!


去暗瘡療程總結:暗瘡肌揀邊款好?


相信大家睇過上面嘅評測,都心中有數邊間美容中心嘅暗瘡療程會好啲啦~以下純屬個人意見:Dr Reborn同Perfect Men都係大型美容中心,不過2間嘅服務就差得遠,個人嚟講會比較推薦Perfect Men,因為服務、體驗、效果都有返咁上下,我自己都覺得係佢地到做facial幾舒服,唔會被人chur住之餘,亦都見到有去暗瘡嘅效果~同埋以試做嚟講,免費呢一點真係好好,好似我呢啲唔係成日做facial,啱啱想開始投資一吓美容療程係自己身上嘅男仔,就最適合不過~平時我真係好少打咁多字,今次真係真心想同各位分享吓男士美容,希望各位睇得開心啦~


評分表(5個👍為滿分,只供參考~)


如果大家都有興趣試吓Perfect Men 暗瘡分手療程,可以去下面條link登記~之前我就係經呢條link登記,而去到舖頭都有唔錯嘅服務,唔會話因為係免費試做而hea做~男士都要好好護理皮膚架~


免費體驗 Perfect Men 暗瘡分手療程


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论