半夕良
半夕良

年近宜立的廢青,以筆為劍,能寫多少是多少,隨心所欲就好了,喜歡寫字,偏愛詩詞,似有大志,路未可知。Facebook:https://www.facebook.com/consciousnesstwentyseven/

Heymandi 的孽綠與散聚——拍拖正經啲定去滾正經啲?

當Tracy呃咗個療程錢之後,自然就無再理我,而我亦當買咗個教訓,出事之後個一個禮拜,我直頭連app都del埋,以為咁就可以抽身成功⋯⋯⋯

當我以為自己會收斂一排,畢竟十萬對我呢個廢青黎講都唔係一筆小數目,但係人總係抵唔住外界嘅引誘,加上個種未知都真係吸引到極點,歌仔都有得唱「難得一身好本領,情關絡終闖不過。」結果,不出一個禮拜,我又泥足深陷,開始進入返個個惡性循環,今次我識到嘅係一個網紅,呢樣嘢我係後來先知⋯⋯

玩app其實好多時都要用啲小聰明,我啱啱開始玩嘅時候好執著要搵個一生一世嘅伴侶,然後個廿幾隻字,我只係打咗兩隻字,用咗好耐都無人理我,結果,我「魯芬急轉彎」,心諗呢度都係無人認真架啦,你點解唔隨波逐流呢,為咗增加成功速配嘅機會,我改咗條題「有無絲求包養」心諗家陣經濟咁差,今次實match 到啦,結果唔到十分鐘,已經有四、五個邀請,同之前個條題簡直天淵之別。

然後,其中一個我覺得可以了解,值得去經營嘅題叫「搵長期固定包養」,呢條題最吸引我嘅地方係個時間性、係長期兩個字,你睇我好似好爛玩,但我都想搵個固定嘅,起碼唔使煩⋯⋯

入到去,我即刻搶白⋯⋯

「hello,你想點包?以前有無試過?」

因為我心急,隔幾秒就望下個佢有無覆到我,我真係以為呢個世界啲人同我一樣孤獨到得返電話⋯⋯隔咗一個鐘到,佢終於回我啦。

「我叫阿恩,今年廿歲,之前無試過,同埋本身有份正職,不過就唔係正行,你介唔介意先?」

我見到呢句,雙眼發光。由細到大,我都係一個好守規矩嘅人,根本上對咩叫偏門毫無認知,但我生性八卦,所以就試吓問落去啦

「咁係做咩架,使唔使日日返工架?」

然後,佢當然就迴避咗我嘅問題,即刻問我

「一個月你想約幾多次啊。」

作為一名宅男,其實唔係好慣成日出街,而且,我同阿恩一樣,呢方面都係一個新手,所以我同佢講,「不如下個禮拜我地見下先啦,你星期幾有時間啊,我就你啊。」「係喎,我地好似未換相喎,不如換咗先,好唔好?」我突然間醒起,雖然我只求解決生理需要,而且只係一個「胸奴」小毒毒,但我無辦法接受自己同一個如花或者欣宜樣嘅異性共赴巫山,所以換相係一個好重要嘅步驟,過咗三個字之後,我收到一個閱後即焚嘅message⋯⋯

呢一刻往往係我喺app識女仔最緊張刺激嘅一刻,我即刻打開咗,一睇,個樣都幾啱我胃口,所以我決定⋯⋯繼續傾落去⋯⋯

後尾我無搵佢,不過原來佢都幾主動,可能真係好等錢洗啦⋯⋯

「我做賭船架,不如下星期三?我果日唔使返工,你得唔得啊?係喎,你住邊架?」我覺得好奇怪,所以我只係答咗佢「我住東區啊。」

「I see, 好遠,我住元朗架。」

「oh,又真係幾遠,咁我地約邊度見會比較方便?」

呢個時候,我期待過佢同我講銅鑼灣、尖沙咀之類,點知,唔夠十分鐘,我嘅幻想就已經完全幻滅⋯⋯

「我第一次通常都只係約元朗,其他地方,熟咗先會再去,你又話今次就我嘅,下次先由你嘅地方啦,廢事行到咁遠,比人放飛機。」

我心諗,你又話第一次,點解好似咁熟路嘅,而且要騎牛入去爽個幾秒,叫個幾聲嗯、啊、哈,到底係咪真係值呢,我內心好矛盾,我係咪真係咁需要滿足呢個慾望呢?加上佢前言不對後語,我真係好怕中伏⋯⋯⋯

正當我內心千軍萬馬打緊仗,打算遲少少覆佢嘅時候⋯⋯阿恩又再message 我啦

「我聽日要上船開工,喺公海收唔到電話,我星期二晚再搵你啦。」

我見到呢句,覺得唔對路,我地所有細節都未傾過,而且佢仲聲稱自己撈偏,我又怯了⋯⋯

講完一大輪,我先醒起「喂,我地好似有啲重要嘢未傾喎。」點知佢已經無再覆我啦,仲要單剔埋,睇怕我都係要等到星期二,但中間發生咗一件事,令我又一次覺得,不如正正經經搵個女朋友拍拖啦⋯⋯

就喺星期一晚,我打開電視「警方昨日破獲一宗援交騙案,受害人被騙去鉅款,其中最大宗個案,損失金額達八十萬。」

我一聽到,即刻打咗個凸,心諗世途實在太險惡啦,不如努力啲搵另一半算啦⋯⋯

但每當我行入洗手間洗面照鏡嘅時候,我又忽然覺得,正正經經拍拖先係不切實際嘅諗法,一個人要洗兩份錢,估晤到細個背嘅唐詩,真係影響到我嘅人生觀,詩聖社甫有兩句咁嘅詩「信知生男惡,反是生女好。生女猶得嫁比鄰,生男埋沒隨百草」

過咗就嚟千三年,呢個觀念,依然歷久常新,其實都喺香港地,做男人真係好辛苦,明明搵錢就難過女人,但好多時,負擔就重過女人好多⋯⋯⋯諗到呢度,我好決絕咁落咗個決定,都係正正經經咁嫖啦~~

曾經,我好相信愛情係要用忠誠黎維繫,如果唔係有過被人帽嘅經歷,我真係無咩興趣做花和尚⋯⋯亦都係因為咁,我嘅愛情觀越來越扭曲,宜家嘅我就好以前個啲珠寶廣告咁「只在乎曾經擁有。」

宜家嘅我覺得既然都只不過係廿幾歲,宜家定性,幾時先捱到老?比你捱到老又點,你係咪甘心放棄成個森林先?或者你會覺得我好矛盾,但做人本身就係愛恨交纏,清醒嘅時候咪用下個腦囉,醉咗,用下半身諗嘢都情有可原嘅。

就係咁我又滿心歡喜咁等星期二,等佢覆我,等奇蹟降臨喺我身上。

https://button.like.co/kky71978688

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论