甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《終於抄完notes》

29 Sep 2019, Sun (Day 120 雨, Xela Guatemala )

今日起身抄寫了一會, 去廚房斟水時撞到Eva,佢今日又請我食黑豆糖水, 真係好開心! 仲要今次煲耐左所以綿左, 真係好好味。 跟住去埋買米 (Q4)就到Oscar家, 剛好他已準備好午餐, 碎牛高麗菜炒飯, 食完又開始炒寫。 真係抄足一日先抄完,

但功課還未完成, 加上好懶不想煮, 所以晚餐也由他預備。佢整左飯卷, 蛋及薯蓉 、炒西蘭花及煎雞腿(其實我覺得佢應該係好鍾意煮嘢,所以唔介意我痴餐唔做嘢)。

食完又回家了, 安然渡過了出遊的第120天。


已用:Q2

Q2 (米錢/2)

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论