甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《farewell Anja》

25 Sep 2019, Wed (Day 116 晴->雨, Xela Guatemala )

原來我真係可以好神心, 7點幾已經爬左起床去溫書。 整埋兩個蕃薯做午餐就準備上堂。 不過非常唔好意思, 因為我係廚房上堂, 阻住好多人食晏。 

上完堂又去入貨, 首先去超巿買蕉 (Q0.8), 再去xela pan買方包 (Q6.5), 然後再去街巿買蕃茄薯仔洋蔥牛油果同檸檬 (Q10)。夜晚煮左蒜蓉洋蔥意粉, 蒜蓉西蘭花及三隻煎蛋, 而西班牙女仔仲請左的咖喱我食, 令我碟麵生色不少。

由於明天之前嘅homestay mate Anja返德國了, 所以今日去了pool and beer酒吧與Anja的local朋友給她餞行。 其實都是一起去酒吧吧了, 不過嗰到有桌球玩, Oscar仲教左我點玩, 幾有趣喎! 可以再去, 但跳舞就不了! 我哋最後玩到1點才離開。 先送Anja回家, 然後佢地再路過送我回去🤣


已用:Q29.8 (未計啤酒錢比oscar)

Q0.8 bananas

Q6.5 方包

Q10 1 lb 蕃茄, 半磅洋蔥, 1個檸檬, 2個牛油果, 3個薯仔

Q12.5 雞蛋x 15

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论