甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《routine的生活》

24 Sep 2019, Tue (Day 115 晴->雨, Xela Guatemala )

今朝hea左陣, 8點就開始溫書, 溫到11:30就去煮飯。 用返琴日的salsa sauce煮意粉, 再加多隻荷包蛋, 勁呀,隻蛋終於無咩痴底又有燶邊了! 今次我參照左homestay EE的做法, 又上網望下youtube, 原來煎燶邊蛋係隻鑊夠熱, 油要涼。 我落完蛋就冚蓋由佢自煮4分鐘, 由於我呢到得細火, 所以都無再調較細的火,煮完後熄火由佢閒置喺個鑊到享受餘溫。 出嚟效果我好滿意, 我終於整到煎熟蛋了。

今日補課教左adjectivo demonstrativo 同past tense少少, 上完堂出左去街巿。其實諗唔到煮咩, 本來諗住買西蘭花算 (Q4), 但最後都買左雞肶 (Q3.5), 仲去埋超巿買蕉同米 (Q4.95) 就返hostel。 咁啱Ida同Alexandra問我去唔去cafe, 都好, 於是放低晒的嘢去cafe cafetera搵佢地。 我要左杯朱古力 (Q10), 不過佢地今日去學跳salsa,所以我都係坐左40分鐘就走人了。

跟手返去煮飯, 今次將雞肶同西蘭花同一隻鑊煮, 又ok wor,可再試。 不過今晚溫書進度好鬼慢🤣

已用:Q22.45

Q4 西蘭花

Q4 米

Q0.95 蕉

Q3.5 雞

Q10 hot chocolate

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论