甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《早餐會》

21 Sep 2019, Sat (Day 112 晴, Xela Guatemala )

今日約左Eden, 因為佢話可以教我做危地馬拉菜。 問左Alexandra佢都有興趣, 所以約左佢8:40am喺mcdonald等, 再結伴去Utzulew meet Eden。

但由於Alex昨天去了quetzaltrekker的fund raising活動, 她與Ida一晚去了幾間bar至差不多天光, 所以他要遲45分鐘。 我唯有先meet Eden, 然後再send早餐地址給他。 Eden帶左我去San Marco, 睇完個menu覺得好貴, 要平均Q50-60/毎份早餐, 而且也連不上wifi,所以我哋決定約Alex meet左先再讖人去邊到食。 最後我地約左去Xelapan早餐, 傾完偈我哋仲陪Alex搵銀行解決提款卡問題,再陪佢去左casa同hostel睇下搬去邊。

由於上星日Anja有話今星期日可以跟他朋友一起行Santa Maria,聽到個人好心動, 於是今日順便買埋行山時嘅食物同水, 準備半夜出發。 怎知道Anja也聯絡不上朋友, 所以最後都唔成事。 但我同Oscar都好想行Volcan Santa Maria, 所以我地決定明早兩條友去。


已用:Q65.3


Q25.5 xela breakfast

Q6.5 bread

Q4 avocado x 2

Q12.5 eggs x 15

Q3 單行簿

Q2.8 banana x 6

Q5.5 chicken leg

Q2.5 tomato

Q3 水

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论