甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《小旅行- San Andres Xecul & San Cristobal Totonicapan》

16 Sep 2019, Mon (Day 107 晴, Xela Guatemala)

話說今日係Xela嘅公眾假期, 所以Alexandra不用上學, 我就更加啦!所以我哋又相約出遊。 由於今次出遊的地方巴士不是由bus terminal minerva出發, 所以索性喺Alexandra家附近等, 順手買埋麵包 (Q1)做早餐, 然後再一齊行去monument 底下搭巴士。 Alexandra問完巴士係咪經Moreria, 很好, 一找即有, 承惠Q3。

到Moreria後我地轉承tuk tuk到 San Andres Xecul (Q3), 嘩!座鮮黃色教堂Iglesia del Calvario 好可愛好搶眼呀!我地跟住再行山去頂另一座較小的教堂, 一樣顏色的mini版, 可愛極了!

遊完呢個城後, 我哋行左三公里出返去Moreria, 再轉搭tuk tuk 到San Cristobal Totonicapan。原來這段路也不遠, 我們先參觀教堂, 這是一座白色教堂, 內籠比外觀吸引。而這裏也是一個小村, 沒有太多景點, 但走起來很舒服。 我們喺到食午餐, 有炸雞, 沙律、飯及pasta, 當然少不多tortilla, 也有一杯凍lemonade, 以Q15來說其實很化算。 飯後我們再用走的到Moreria搭巴士返Xela (Q3)。


不知道我們幹了甚麼, 回去的路上很睏, 然後我返hostel睡了兩三個小時才被外面的西班牙文堂吵醒。反正醒左, 順道把可樂瓶還了, 也順道買麵包作晚餐 (Q3)。 晚上溫習了少少, 而Oscar問我有沒有少了錢, 在他提醒下我才去數錢, 真的有少最少Q70呢!咁究竟係咩原因呢?


已用:Q28.8 

Q1 pan

Q3 bus to Moreria

Q3 tuk tuk from Moreria to San Andres Xecul

Q3 tuk tuk from Moreria to San Cristobal

Q15 lunch

Q3 bus from Moreria to Xela

Q1.3 bananax2

Q3 麵包x2, 蛋糕x1

Q2.5 可樂 (明明寫Q2)


取回按樽錢Q5



CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论