甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《新新居》

15 Sep 2019, Sun (Day 106 晴, Xela Guatemala )

今日係搬屋的日子, 其實住homestay也很舒服, 但西文明顯不會進步, 因為互動不多, 但勝在自由和有四隻貓。

今天九點起床, 先收拾東西並逐一帶到Entre Mundo。 搬完袋就去la torre買了今晚要煮的東西, 然後回homestay洗乾淨食材, 最後才把匙還給Diego。跟住在去Oscar家準備同Anja farewell嘅晚飯, 順道喺tienda買了一枝1 litre玻璃瓶的可樂 (Q7+Q5按金)。

到了Oscar家先溫習並抄寫了一會, 然後才開始煮晚餐。我負責湯加雞肶, Oscar則炒菜跟雞蛋及白飯。我在煮雞肶期間, Oscar出去接Anja, 回來剛好差不多吃飯。

我哋一路食一路傾, 仲決定慳水慳力咁跟住Anja同佢嘅本地朋友一齊行Santa Maria, 好嘢!食完飯, 喺Oscar屋企遠眺左夜景後,佢地繼續到kasa kiwi狂歡, 而我就返Entre Mundo沖涼休息。原來呢間hostel要自己先打火開熱水爐, 好特別呀, 但也算ok可接受。


已用:Q29.85

Q17.85 買蕃茄薯仔高麗菜檸檬

Q12可樂 1 lit (Q5 deposit)

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论