甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《Independence Day》

14 Sep 2019, Sat (Day 105 晴, Xela Guatemala )

今天是危地馬拉的 Independence day, 而當中又以Xela的慶祝活動最為大型。 早上食完panqueque再睡了一會, 晏少少約左Alexandra 去八下。 吃午餐時,Diego跟我說今晚可以不回來吃嗎?因為他約朋友了今晚會出去玩, 一年一度的大日子,我當然可以放他一馬啦!🤣🤣🤣(因為homestay包餐, 如果我唔願意,佢還是要為我準備晚餐後才可以出去玩)

午餐過後先meet Alexandra睇左陣Independence Day的巡遊, 但睇睇下覺得巡遊都差不多, 所以我去左食左雪糕 (Q3) 同埋飲Xela的hot chocolate(Q9), 而Alexandra就點左fruta caliente跟churros。

晚上約了Oscar食飯, 我哋到左shang lon旁邊的foodcourt物體, 選了漢堡店, 我點了combo1 bbq味漢堡 (Q30), 幾好味喎, 仲要平過麥記。

之後我哋喺公園睇左陣巡遊同煙花, 都係大同小異。於是Oscar提議到酒吧睇下Anja喺咪到。酒吧入場費是Q20, 包了一杯volka。 然後我哋叫了一樽1公升的gallo (共Q70), 我覺得自己喝了3-4杯, 但Oscar說我沒有, 但我已喝到有點暈, Oscar拉我出去跳舞, 但我暈暈哋只能挨住條柱, 況且我根本不會跳舞🤣🤣

之後佢見我咁唔掂又掃興, 於是說還是出去走走。我出到去都唔係好行到直線, 不過人還是清醒的。 我們看了一會煙花跟巡遊就各自回家了, 不過也差不多11:30pm了。


已用:Q92

Q3 ice cream

Q9 hot chocolate xelapan

Q30晚餐

Q20 bar入場費

Q30 beer

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论