甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《又有返心機》

3 Sep 2019, Tue (Day 95 晴 Xela, Guatemala)

今日食完早餐返房, 見到房門大開, 以為自己咁大懵唔記得關門, 原來係貓貓cosa同luna (好似係)自己撞開我門走左入房玩。 cosa見到我就雞咁腳咁跑出嚟, 但luna驚得濟又走返去床下底。 當見到佢喺床下底出嚟,我又諗住抱返佢出去時, 佢又再走入床底, 好彩最後開返度門佢識出返去。

由於今日教問問題, 相較教詞語變化有趣, 於是上堂興趣又回來。 放學仲同新同學交換電話, 並問他有沒有興趣去個market行街添!

今日好努力溫書, 之後收到阿清溉男神 message問去唔去飲嘢, 我講笑話啤酒我麻麻, 但咖啡都樂意! 於是約他6點在parque centro等。 我地先去台灣小食店買了三個餅加兩件奶油餅, 承惠Q11, 之後係公園食完再去咖啡廳 kaffeto, 我點了杯蘋果啤梨frutato,上枱時原來係有奶, 店員話可以同我換, 而男神亦都好好話可以換佢杯啡比我, 但算了, 廢事煩。 我地傾到8點間嘢休息先走, 然後我又好努力溫書了。


已用:Q15


Q5 for 台灣小食店

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论