甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《心散》

30 Aug 2019, Fri (Day 91 晴 Xela, Guatemala )

死啦, 自覺成日食極都唔飽,我幾時變到咁大食0架! 今朝又係煎蛋加frijole加麵包, 都好, 有麵包墊底無咁餓。

放學返去終於有期待的雞肉炒麵, 都算係咁。 但今日最開心唔係有炒麵食, 而係因為Oscar0既遷出,我可以換去佢間房住, 又大又多位放嘢, 開心晒。


但唔知點解咁心散, 完全唔想動身溫書, 係咁keep住上網睇新聞睇fb, 於是索性出去放空一下, 又行左去高高的mall, 本來諗住買炒麵, 但最後都無買到。 回程時係central park撞到阿清的男神, 佢問我明天有無plan, 去唔去飲嘢, 但確實無趣。


返到去食飯, 我好似食返星期三晏晝的餸, 點解要咁樣隔兩日比人食返, 我唔濟呀!


已用:Q2

Q2 可樂

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论