甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《分手吧》

23 Aug 2019, Fri (Day 85 晴 Xela, Guatemala )

食完煎香蕉早餐, 又係時候返學。 返到去見到我估係Rosa0既老師/校長? 佢問起我homestay family同老師ok 唔ok, 我就話想換老師, 詳倩寫左email比Paula, 跟住今日上堂Gladys又無琴日咁hea, 都有諗過算啦唔換。不過之後Rosa請左Gladys去一邊傾左一陣, 返嚟時Glady成塊面黑晒, 咁我梗係唔講野啦。 好彩好快無事。 而break時edwin仲買左類似燒餅物體返嚟仲請我食添! 到Paula返嚟, Gladys話要搵一搵Paula, 咁我就同佢講我要求左換老師, 當然有一堆聽落好落台少少嘅廢話, 希望換老師真係幫到我啦。 其實如果Gladys對教學多返的熱誠同少一點"jip"我, 我覺得會好d囉。

晏晝個lunch係蛋同豆煎為一體加通粉, 我幾鍾意喎, 同埋原來Ellie放三個月假, 噢, 難得同佢friend左!

食完見到Oscar,因為之前聽佢講會放個break去墨西哥,於是就將上次出境唔係比0既250 peso 比佢"責"袋,反正無用。 佢其實想兌返比我, 不過我叫佢請我飲咖啡算。 同佢吹左陣水之後, 我就出去買定麵包水同蛋糕預備明天遊湖。 另外由於今日收到琴日偶遇0既日本人Sho message問我有無興趣一齊食晚飯,於是晚飯時間我就出左去會合佢及其朋友食飯, 嘩, 呢到的亞洲人都咁鍾意中餐? 仲要係上次同Oscar去的同一間, 四個人點2個餸加炒飯, 咩食咁少嘅, 其實我唔夠飽🤣。 佢地有佢地用西文吹水, 我有我係到練listening🤣🤣


食到差不多10點返去沖涼執野準備遊湖之旅。


Q5.1 bread

Q2.45 水

Q6 蛋糕

Q50 晚餐 (Q231/4人, 但佢地收少我)

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论