甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《第二堂》

20 Aug 2019, Tue (Day 82晴 -> 雨 Xela, Guatemala )

終於見識到咩係甜早餐, 唔知係炸定煎香蕉, 不過我其實ok個味, 但份量真係太少, 唯有食多幾塊tortilla頂肚。

今日返學時間真係啱啱好, 我早老師少少到, 不過一開始佢同我傾左一大輪英文先開始上堂。 但依然覺得佢其實無咩心機教, 成日打喊露不等止, 其實仲幾唔專心, 抄嘢時間又長,等我睇下點先。

之後見到有個快將上任的老師Eden, 同佢交換左電話, 佢話間中可以出嚟, 其實就係認識下個city, 有點似學校活動。返到homestsy食左一個有一隻雞槌的綠色汁飯, 其實份量係少嘅, 但味道又ok。 洗埋衫諗住趁有藍天出去閒逛, 一逛就落雨。 我去左Le Torre買洗頭水, 仲去埋間書局買多枝筆 (Q2), 之後見口㾗買左個包 (Q1), 返homestay坐多陣就出去meet Eden, 因為佢晏晝text我問我有無興趣出去, 佢帶我左去theatre附近兜了一圈, 之後我就返homestay食飯了。正喎, 今日唔係湯, 飽肚好多。


已用:Q22.9



Q 19.9 洗頭水護髮素

Q2 筆

Q1 麵包

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论