甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《西班牙語學校》

16 Aug 2019, Fri (Day 78 晴->雨 Xela, Guatemala )

唔知係咪0係San Cristobal時太縱容自己, 搞到0係Xela都極到懶懶行。 明明8點幾已起床, 我都可以碌住電話係床hea到11點, 然後處理埋好煩的銀行過數 (因為本來想中銀過錢到匯豐同埋恒生), 點知網上理財時佢話我要過的金額超出每日可轉賬至第三者戶口的限額, 但又搵唔到邊到有得調高限額, 搞左好耐先記得自己有download app, 跟住又話我另一個電話的app無登記(我帶左兩部電話, 以防有咩意外🤣), 要我係本身裝左app的電話收個verification code再入落部spare電話個app到), 真係煩到核爆, 好彩最後搞到錢去匯豐, 至於恒生明天先搞了。

處理完銀行事務都12點幾, 於是逼自己出去搵下西文學校。出門口時撞到reception男仔, 佢話好多朋友都去Sisai Spanish School學, 話學得好開心, 所以呢間雖然我未聽過, 但我都諗住望下。

我第一間造訪的學校係睇過篇blog推薦的El Portal Spanish School, 價錢網上見話US$180/month, 特價US$160 包25 hrs/week course同homestay。 我問佢一次過比四星期有平嗎, 佢話可以US$150, 6星期就US$145。 其實我大致ok, 因為佢仲係for補貼小朋友讀書的, 好似幾有意義, 價錢亦預算之內, 而且仲有養貓添🤣。

跟住去左Sisai問, 佢校舍都好明亮, 活動差不多日日有, 不過呢, 學費要US$213/week, 一次比四星期係US$203, 雖然有點心動, 但好似有點out budget, 不過佢話唔揀佢都歡迎參加佢地學校活動。 

之後去左Miguel de Cervantes, 但感覺麻麻, 介紹嗰個人好無誠意同感情, 四星期價錢US$627 , 活動要收費但唔貴。

之後去埋Kamalbe, 不過好似無開門。 於是我決定求其搵間野坐低食少少野先再諗。 坐低叫左pollo包同lemonade, total Q13, 正常味, 但店員感覺親切又好人, 加分。

之後周圍亂行, 行左去market, 仲亂行至大型商場, 買左個麵包、蕃茄同洋蔥 (Q5.15), 再買埋深綠色翠玉瓜 (Q2)同埋3隻蛋 (Q3)就返hostel。 不過經過Kamalbe見佢開返, 所以入去問價, 一次比四星期有93折, 即係US148.5, 但校舍太黑我麻麻。 我諗我多數都揀El Portal, 不過返hostal再諗。 

之後5點返去hea, 夜少少煮埋野繼續hea


已用:Q23.15

Q13 (pollo包 + lemonade)

Q5.15 (麵, 蕃茄洋蔥)

Q3 (3x雞蛋)

Q2 翠玉瓜

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论