甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《重遊Oaxaca,完成未完的行程》

9 Aug 2019, Fri (Day 71 晴, Puebla-> Oaxaca, Mexico )

今日食完早餐執埋野, hea到10點幾先check out。 擺低行李出去行左陣, 行去嗰條historical bridge “Puente de Ovando” 同埋co working space & cafe, 其實無咩特別。 去埋麥記食左39 peso餐, 又係嗰個set, 但呢到無得refill汽水, 又無salsa sauce, 都係Mexico City嗰間好d。 跟住買埋個包, 就返hostal叉下電。 

14:45出門口, 去到ruta linea 3, 印證左一定要嗰張去Xochimilco 0既乘車卡先入到閘, 好彩又有好心人主動幫手, 其實係7.5peso, 但增值左8 peso, 都ok ar! 之後去到車站都好順利, 但呢個車站堅大, 我去左ADO bus嗰邊搵車搭, 原來AU bus0係departure hall的另一邊, 好彩早到。 原來AU巴士係無廁所嘅, 不過又好彩喎, 今日唔覺急, 但枝提子汁都係少少咁飲,廢事搵廁所麻煩丫嘛。 今日架車經過好多靚景, 真係叢山峻嶺咁, 又有好多粒粒雲,勁鍾意!

而我最後搭左5個鐘頭40分鐘到左Oaxaca, 但而家先發現我明明想book 7€的床位, 點解而家係160 peso 嘅?


已用:77 peso 

    

39 peso mcdonald 餐, 但puebla飲品無refill

20 peso 包

10 peso提子汽水

8 peso ruta 3 bus

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论