甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《傳說最古老的America Town - Cholula》

7Aug 2019, Wed (Day 69 晴->雨, Puebla-> Cholula -> Puebla, Mexico)

唔知點解最近都好期待早餐, 可能平時見人地話早餐is great所以好期待, 但so far除左Oaxaca 嗰間係好滿意之外, 其他都正常或略為敷衍(熱香餅ok但份量細)。 而又唔知從咩時間開始, 我早餐好似食極唔飽咁, 所以每晚都會諗第二日早餐有咩食。 

今日無疑係失望嘅, 我仲以為遲左未搞掂, 原來已放晒出嚟。 係麵包同埋石榴同仙人掌果自助餐。 個齋包係ok嘅, 係法法地包的朋友, 好彩水果我都鍾意, 但由於唔夠飽, 我食左兩份包, 2個仙人掌果同三粒番石榴。 不過有咖啡補數, 因為見住佢煮而又聞到好香, 呢到加返少少分。

由於今日想去的美洲最古老小鎮離Puebla只係十幾公里, 所以慢慢地執野慢慢地出門口。 我無跟hostal staff的指示搭巴士轉directo, 因為睇maps me其實唔遠, 半個鐘內可到, 咁為省卻搭local bus遇到的難題, 我梗係行過去啦, 而其實亦都真係好順利。 去到咁啱有個人大叫Cholula, 原來佢估到我去Cholula, 所以叫咁大聲提我, 佢只不過係巴士站對面擺緊檔咋😱! 單程車費7.5 peso, 搭成個鐘真係堅抵。 眼見架車離個centro越來越遠, 但我仍堅持總站落車, 因為回程時就算搵唔到其他上車點, 我都總可以知道邊到搭返去, 而雖然落車地點同centro確實有點距離, 不過對我嚟講仍然係walking distance🤣

係行去centro期間見到間辦館feel但大少少規模超巿, 的野都ok平, 行完出嚟有個墨西哥uncle撩我講野, 佢英文好流利喎, 主要係睇下我對墨西哥印象如何。 之後行過mercado,行左轉仲買左雙蕉添 (3 peso)。 唔使太耐就行到去centro, 見到好大座連埋的教堂 Convento Franciscano de Gabriel Arcangel 同Capilla real。

不過對教堂唔大興趣嘅我, 望左兩眼就走。 然後朝遠眺那高山上的教堂Nuestra Senora de los Remedios進發。

其實同嗰幾座教堂都好近, 只係要少少時間行上山。 可惜今日多雲, 我無法睇到教堂身後的火山, 太可惜了。 不過無法啦, 天氣總是不似預期。而山下正正是一座金字塔的底部, 不過我無去, 反而去左睇巿集。

呢個巿集主題係natural, 有好多手工梘、 咖啡麵包賣。 而我就試左杯咖啡 (15 peso), 飲得出好多香料味。 跟住我仲食左杯雪糕, 係熱情果味, 好味喎, 仲有籽以示新鮮添 (10 peso) ! 

由於仲未食晏, 本來target食 tortas, 但後來因為想去廁所, 所以去左一間檔仔食左個set, 其實我都唔係好知有咩食, 只知個set 50 peso。 最後上左一碟意粉、 一杯果味水同埋一碟有豬肉的綠色湯同tortilla。 因為中間佢地曾經問過我要chop定rib, 我以為的野未上晒, 但諗深一層, 50 peso何來咁多野, 亦係呢個時候佢問我有無漏單, 我就知道...雖然我仲餓過之前, 但跟餐嘅已經到晒, 佢地仲好好refill本果味水比我添。

之後我嘗試兜下的橫巷先返去搭車, 而好彩我有去到總站, 因為我根本無法係中途上車, 因為一嚟我行去centro一直無見有車, 二來中途站並無指示, 所以我應該唔識搭。 返到去只係17:30, 我再喺Puebla 兜左陣, 就買埋可樂 (9peso)返去煮野食, 而我一心想整的煎蛋餅點解會變左一pat 屎🤣


已用:102 peso 

7.5 peso , directo from puebla to cholula

3 peso蕉一隻

15 peso coffee

10 peso 熱情果雪糕

50 peso 午餐set

7.5 peso, directo from cholula to puebla

9 peso coke

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论